Zajednička akcija

Ni prijatelji nam više ne dolaze. Svi su živčani zbog pauka

Foto: Marko Lukunić/Pixsell
\'gradska.....zagreb.....03.12.2008. klaiceva ulica - pauk odnosi aute, ljudi, zagreb parking Photo: Marko Lukunic/Vecernji list\'
Foto: PIXSELL
invalidi
Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
pauk
23.10.2010.
u 12:00
Zagrebparking uvodi novi sustav: naplata u 87 sektora, besplatno parkiranje u Novom Zagrebu.
Pogledaj originalni članak

Za godišnju parking kartu od 9600 kuna gospodin Ivan tri mjeseca ne bi smio kupiti ni slanac... Da ne potroši ni kunu od plaće, taman bi toliko uštedio.

– Ni prijatelji nam ne dolaze, svi su našpanani i prate samo kad će doći komunalni redar – opisuje čitateljica, stanarka crvene parking zone. Upravo u istoj toj Ulici Ljudevita Posavskog svakodnevno kruže roditelji djece koja odlaze na vježbe u Suvag. Ne mogu biti parkirani koliko traju vježbe... Svakodnevica je to Zagrepčana i samo nekoliko od tisuća priča ljudi koji su se javili redakciji Večernjeg lista nakon što smo poručili Zagrebparkingu: Dosta je terora!

>>Razotkrijte "paukovu" mrežu na Facebooku

Dignuli svoj glas

I građani su dignuli svoj glas, a i odgovorni vide da više ne mogu stavljati ruke na uši. Natjerali smo ih na reakciju, no i konkretnu akciju.

– Koja je logika da je gotovo cijeli grad parking zona? Zar nije smisao parking zona da se rasterete ‘najugroženija’ mjesta, kao sam centar grada, a ne uvođenje harača i po cijeloj periferiji? – pita naš čitatelj Nikša Franceschi. Oporezuje li Zagrebparking život u Zagrebu, pitamo i mi Roberta Mišetu, direktora koji je nedavno naslijedio fotelju Mate Kraljevića. – Ne nameće vam ga Zagrebparking. Nameće vam Grad Zagreb i zagrebačka Skupština, a mi provodimo. Ne nameće vam prometni policajac, već Sabor koji je donio neki određeni zakon – odgovara direktor koji je nakon ustoličenja svoju premijeru u novinama imao kao član Facebook mrzitelja Zagrebparkinga... Što se tiče harača u periferiji, Mišeta odgovara: – Poslat ćemo prijedlog Gradu da se ukinu zone u Sigetu, a zatražit ćemo da se i na drukčiji način naplaćuje parking oko Velesajma. A čitateljici iz Ulice Ljudevita Posavskog možda je bolje da prijatelje počne privikavati na javni prijevoz... Naime, novi prijedlog sustava naplate novog direktora glasi:

– Sustav naplate podijeljen je u 87 sektora i možda bi stanar koji živi u jednom sektoru treba dobiti mogućnost parkiranja u prstenu oko tog sektora. Ako je on, na primjer, u Gundulićevoj i želi otići u Martićevu, onda, kao i svaki drugi građanin koji tamo želi parkirati, mora platiti za taj parking. Radijus u kojemu bi bilo dopušteno parkiranje nije definiran.

A kako će onda Zagrepčani znati gdje smiju, a gdje ne smiju parkirati? – Dobit će popis ulica u kojima će im biti omogućeno parkiranje – kaže Mišeta i najavljuje kako stanovnici/vlasnici crvenih parkirnih karata ne bi mogli besplatno parkirati u drugoj ili trećoj zoni.

Hoćete li ukinuti makar ovu najjeftiniju, treću zonu?

– Fokus mi je na prvoj i drugoj zoni. Treća ne žulja jer je cijena vrlo niska i ljudima je u fokusu centar grada – kaže Mišeta. A upravo u tom centru grada niz je nezadovoljnih i nesretnih, kako stanara tako i radnika, obrtnika... Njima direktor odgovara:

– Mislite li da je 4,25 kuna dnevno puno za mogućnost parkiranja po cijelom gradu?

A obrtnicima i tvrtkama:

– Cijena od 30 kuna dnevno za tvrtku koja obavlja gospodarsku djelatnost i koja ima mogućnost parkiranja u svim zonama mislim da nije puno.

Trudimo se...

– Živim u okolici Zagreba. Svakodnevno dolazim na posao u Zagreb. Javni prijevoz na mojoj relaciji je neadekvatan, tako da si uz desetak sati koje odradim teško mogu priuštiti još tri sata dnevno za putovanje – nastavlja priču spomenuti čitatelj Ivan. Za njegov i problem svih koji žive u okolici Zagreba i nužno im je parkiranje u naplatnim zonama Mišetu smo upitali hoće li im se omogućiti kupnja karte kako bi mogli dolaziti na posao.

– Potvrdan odgovor na to imao bi za posljedicu da je sav parking zakrčen. Cijela logika naplate parkinga i regulacija zona je da promet fluktuira, da ljudi odlaze i dolaze kako bi i drugi dobili mogućnost parkiranja – odgovara novi direktor i još jedanput poručuje da je on “tek došao i da već mora sudjelovati u donošenju teških odluka”.

– Da nema Zagrebparkinga, život bi bio zagorčen velikom dijelu građana. Ovako je grad pod nadzorom i trudimo se svima omogućiti parkiranje –- uvjerava Mišeta.

* Pozivamo čitatelje da svoja iskustva sa Zagrebparkingom, kao i mišljenja o mogućim rješenjima problema, iznesu na našoj stranici na Facebooku na tabu "Građani protiv Zagrebparkinga" te da se tako uključe u raspravu.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 67

OB
-obrisani-
12:40 26.10.2010.

Ubijte Bandića i muke če stati Prokleto komunističko govno Ubijte ga iz zasjede Neće biti očevidaca,ni svjedoka ,vjerujte

Avatar kos
kos
08:35 27.10.2010.

pa ste hvalili Banditića,,,,,,e sad ga imate,,,,,,,,............

DA
dahna
17:20 23.10.2010.

bravo ScubaFanatic sve potpisujem