Zdravstvena kriza izazvana pandemijom koronavirusa u posljednjih je godinu dana značajno promijenila našu svakodnevicu, ali i nametnula temu (nedostatka) zelenih površina, piše Ekovijesnik.
„Zazeleni grad“ je nova kampanja Greenpeacea kojoj su u fokusu zelene površine, a cilj ovog istraživanja je ispitivanje zadovoljstva građanki i građana upravljanjem i korištenjem zelenih površina u urbanim sredinama, ali i njihove informiranosti o građanskim inicijativama koje se time bave. Kako bi kampanja bila što uspješnija, a time i sama realizacija projekta i stvaranje vizije grada po mjeri ljudi, Greenpeaceu je potrebna pomoć putem sudjelovanja što većeg broja ljudi u kratkoj anketi te izražavanju mišljenja i odnosa prema zelenim površinama u urbanim sredinama.
Za ispunjavanje ove anonimne ankete potrebno je svega pet minuta, a jedini uvjet je da imate više od 18 godina. Rezultati ankete koristit će se isključivo za potrebe kampanje, a sudjelovati možete putem sljedeće poveznice i to do nedjelje, 7. veljače 2021. Zazelenite grad!