IMAJU IDEJU ZA OBILAZNI PRAVAC

Uvedena nova regulacija prometa na Jadranskom mostu. Grad Zagreb objavio detalje

Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Prometni kolaps zbog radova na Jadranskom mostu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Prometni kolaps zbog radova na Jadranskom mostu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Prometni kolaps zbog radova na Jadranskom mostu
01.10.2022.
u 14:30
Prometovanje teretnim vozilima preko mosta neće biti moguće, a izlaz iz Riječke ulice u smjeru Jadranskog mosta bit će zatvoren za sva vozila", navode u priopćenju.
Pogledaj originalni članak

Od danas je na snazi nova privremena regulacija prometa na Jadranskom mostu, povodom izvođenja radova sanacije prijelaznih naprava i izvanrednog održavanja južnog prilaznog vijadukta mosta, javljaju iz grada Zagreba.

"Za promet će biti zatvoren istočni kolnik, te će se promet odvijati dvosmjerno po zapadnom kolniku, u dva prometna traka za svaki smjer.  Za vrijeme radova, pješaci i biciklisti će biti preusmjereni preko starog Savskog mosta. Prometovanje teretnim vozilima preko mosta neće biti moguće, a izlaz iz Riječke ulice u smjeru Jadranskog mosta bit će zatvoren za sva vozila", navode u priopćenju.

Grad Zagreb predlaže građani kako bi izbjegli dodatna zagušenja obilazni pravac: Avenija Dubrovnik – Most Slobode, odnosno Most Mladosti.

"Za vrijeme radova promet će se odvijati prema privremeno postavljenoj regulaciji. Sugrađane upozoravamo na moguće poteškoće u prometu te molimo za strpljenje i razumijevanje", navode.

VIDEO: Prometni stručnjak o zatvaranju Jadranskog mosta: 'Za ovakav potez nema racionalnog objašnjenja'

JADRANSKI MOST

Stručnjaci o kolapsu u Zagrebu: Ovo je suludo, netko je ovo morao odobriti!

– Protočnost i količinu vozila na Mostu slobode određuju semaforizirana križanja koja imaju manju propusnost nego rotor. On jednostavno propušta previše vozila i stvara tzv. šok-val. Riječ je o pojavi u kojoj se kod smanjenja prometa iz četiri traka u jedan, što je slučaj na Jadranskome mostu, propusna moć tog jednog traka, prema izračunima, smanjuje 50 posto. Dakle, praktički imate osam puta manju propusnost, što je suludo, ali i nije moglo samo tako pasti s neba. Netko je morao izraditi taj elaborat pa ga je onda i netko u Gradu morao odobriti – ističe stručnjak sa Zavoda za prometno planiranje dodajući kako bi se, usprkos tome što se Tomašević zbog situacije ispričao, trebalo povući i pitanje odgovornosti.

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.