Plan direktora

Novi prijedlozi – u Areni kafići, a na parkiralištu teretana

Foto: Arhiva 24sata
Novi prijedlozi – u Areni kafići, a na parkiralištu teretana
15.03.2012.
u 11:00
Put do zarade – uz ugostiteljske objekte i sportske sadržaje, Arenu bi se izvana i iznutra moglo koristiti kao oglasni prostor
Pogledaj originalni članak

Kako ne bi dočekala istu sudbinu kao njezina \"sestra\" u Splitu i zatvorila vrata posjetiteljima, Arena Zagreb uskoro bi mogla biti preuređena ili, bolje rečeno, prilagođena i drugim sadržajima osim sportskih.

Veliki kapacitet

Betonska zgrada, bez ikakvih dodatnih sadržaja, sagrađena za Svjetsko rukometno prvenstvo, prečesto je prazna, a da bi pozitivno poslovala, trebat će napraviti puno toga. Za početak, jedna od promjena bit će stvaranje manjih prostora unutar velebne zgrade, što će se učiniti s pomoćnim, pokretnim pregradama, a takvi prostori, uvjeren je direktor Arene Zagreb, Tomislav Pervan, bit će privlačniji organizatorima događanja.

– Činjenica je da Arena nema dodatnih sadržaja koji bi privukli ljude da se u njoj dulje zadržavaju. Zbog toga je potrebno nešto učiniti s kapacitetom koji ima, a to namjeravamo tijekom tri godine. Treba je vizualno napraviti atraktivnijom, i to uz pomoć pregrada, kako bi bila primjerena i za održavanje manjih koncerata – kazao je Pervan.

Uz pregrade, veliki prostor smanjio bi se na manje dvorane, a veliki je potencijal Arene i njezino neiskorišteno parkiralište koje uglavnom zjapi prazno.

– To je parkiralište prazno. Na njemu bi se moglo napraviti teretanu koja bi ostvarivala stalni prihod – dodao je direktor Pervan.

Privući posjetitelje

Prihod od oglašavanja također je potencijal koji Arena nikada nije iskoristila.

– Nema ni jedne reklame, a moglo bi ih biti jako puno, kako u dvorani, tako i s njezine vanjske strane. I od oglašavanja bi se moglo dobro zaraditi – napominje Pervan.

Ideja je i da se unutar zgrade otvore ugostiteljski objekti, što bi privuklo posjetitelje, vjeruje čelni čovjek Arene.

Kako bi se poslovanje isplatilo, treba u Areni godišnje održati osamdesetak događanja, odnosno godišnja zarada trebala bi iznositi oko 60 milijuna kuna. No to se još dugo neće dogoditi.

– Organizatori koncerata zainteresirani su samo za vikende. Ljeti nema previše zainteresiranih i zbog toga mislim da bismo se trebali okrenuti i alternativnim načinima zarade – zaključio je direktor Pervan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

MI
Milkica
14:03 15.03.2012.

Dragi gospon Pervan, je**le vas, s oproštenjem, reklame i birtije! Zar sve mora biti oglasni prostor? Mislila sam da je vhunac zamatanje tornjeva katedrale u reklame, ali očito nije. Mogli bismo i sljemenski toranj obući u kurton, Durex vi sigurno dobro platio. I narvno - cuga, cuga, cuga... U svijetu ukupno nema toliko kafića koliko ih ima u Zagrebu. Fenomenalne ideje. Inovativne. Fuj.

AG
Agramer198
15:41 15.03.2012.

Da, stvarno je kafić upravo ono što nam treba u Zagrebu, hvala Bogu pa ih nemamo dovoljno...

CH
chemica
19:45 15.03.2012.

Čini se kako su i najgluplji među nama napokon shvatili da Arena Zagrebu jednostavno NE treba. Dok se gradila, gotovo svi su bili ZA, a danas...Glasa čuti nije. Jedina je profitirala građevinska mafija, kao i uvijek do sada. Koštalo je više nego što je trebalo tako da će se isplatiti za sveto nigdarjevo. Čak više nema novca ni za redovno održavanje. Počelo je s Utrinskim bazenom, nastavilo s onom sumanutom \"Snježnom kraljicom\", a završilo je s Arenom koju bi se više isplatilo srušiti nego da i dalje gomila gubitke. Sva sreća da se previše opljačkalo pa ostade para samo za nekakve fontane.