Novi sistem naplata

Novi režim blokovskog parkiranja u gradu mogao bi sniziti cijene

Foto: 'Marko Lukunic/PIXSELL'
'09.08.2013., Zagreb - Zbog najave oluje u gradu gradonacelnik Milan Bandic otvirio besplatno javne garaze kako se ljudima ne ostete automobili. Javna parkiralista van garaze su prazna zbog odlaska gr
Foto: 'Goran Jakus/PIXSELL'
'21.08.2013., Zagreb - Ulica kneza Mislava, anketa s gradjanima o novoj organizaciji parkiranja u gradu. Kresimir Galic. Photo: Goran Jakus/PIXSELL'
Foto: 'Goran Jakus/PIXSELL'
'21.08.2013., Zagreb - Ulica kneza Mislava, anketa s gradjanima o novoj organizaciji parkiranja u gradu. Dalibor Bozan. Photo: Goran Jakus/PIXSELL'
Foto: 'Goran Jakus/PIXSELL'
'21.08.2013., Zagreb - Ulica kneza Mislava, anketa s gradjanima o novoj organizaciji parkiranja u gradu. Ljiljana Androvic. Photo: Goran Jakus/PIXSELL'
Foto: 'Goran Jakus/PIXSELL'
'21.08.2013., Zagreb - Ulica kneza Mislava, anketa s gradjanima o novoj organizaciji parkiranja u gradu. Ante Bilic. Photo: Goran Jakus/PIXSELL'
22.08.2013.
u 08:08
Novi sistem trebao bi pružiti bolju i pravedniju uslugu, a i cijene bi mogle biti niže – smatra profesor Ivan Dadić
Pogledaj originalni članak

Novi blokovski sustav parkiranja koji će sadašnje zone podijeliti u podzone trebao bi se početi primjenjivati za dva mjeseca.

Pravednije za sve

Najgore će proći korisnici povlaštenih karata iz prve zone koji će izgubiti pravo parkiranja u drugim zonama, ali i pravo parkiranja na svim mjestima u svojoj zoni. Za cijenu od sto kuna dosad su mogli parkirati gdje su htjeli, pa ih nova odluka gradonačelnika Milana Bandića baš i ne veseli.

– Neki stanari imaju i po dva auta. Dvorišnih mjesta je premalo, a nitko ne može garantirati da će te mjesto za koje imaš povlaštenu kartu u svojoj ulici dočekati slobodno u svako vrijeme, jer na njemu može parkirati netko iz susjedne – kazala je Ljiljana Andrović, stanarka Draškovićeve ulice koja spada u prvu zonu.

I dok vozači iz centra misle da će novom odlukom gradonačelnika za iste novce dobiti lošiju uslugu, neki iz udaljenijih dijelova grada istu odluku podržavaju.

– Za pedeset kuna više, oni su mogli parkirati gdje su htjeli, pa i zauzeti mjesta u drugim zonama. Mislim da to nije bilo u redu. Sada će imati ograničen broj mjesta, a sve drugo morat će plaćati kao i svi ostali – kazao je Dalibor Božan.

I prometni stručnjak i profesor Prometnog fakulteta s Ivan Dadić slaže se da će nova blokovska pravila parkiranja biti bolja i pravednija usluga za građane.

– Mislim da je to dobra odluka jer će prema njoj stanar moći parkirati na mjestu koje glasi na njegovu adresu stanovanja, ili sto metara dalje, u susjednoj ulici – kazao je profesor Dadić te dodao da je dosad bilo svakakvih situacija, pa su tako neki koristili prvu zonu i u njoj parkirali i na radnom mjestu i ispred stana, što nije u redu prema vozačima iz drugih zona koji su tu istu uslugu morali naknadno plaćati.

Postojat će 26 blokova

Sustav će biti potrebno dobro razraditi smatra, i on bi, kao i u susjednim zemljama koje imaju sličan način naplate parkiranja, trebao funkcionirati. – Siguran sam da će se i cijene smanjiti s obzirom na manje mogućnosti, a nekim posebnim nadoplatama moglo bi se omogućiti da oni iz prve zone parkiraju i u drugima ako to žele. Postoje razne varijante – objasnio je profesor Dadić. Prema poznatom starom prijedlogu još iz 2011., a o kojem će se odluka donijeti na sjednici Skupštine u idući četvrtak, zone će se dijeliti u 26 blokova.

>>Stanari će moći parkirati samo u svojoj ulici, a ne u cijeloj zoni!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.