Novi prijedlog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu otežat će dolazak jeftinog riječkog Taxi Cammea u Zagreb.
Skupština protiv Bandića
Ne poštujući mišljenje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja da lokalna samouprava ne bi smjela određivati cijene taksi prijevoza jer se time ograničava tržišno smanjenje cijena, takav je prijedlog zakona poslan zastupnicima u Sabor. Predloženo je i da lokalna samouprava određuje broj potrebnih taksija, a Agencija je preporučila da se u obzir uzmu kvalitativni, a ne kvantitativni elementi.
Prema sadašnjim informacijama iz Gradskog ureda za promet, koji kroji novu odluku o taksi prijevozu, gradonačelnik Milan Bandić, koji se i do sada opirao ukidanju monopola Udruge Radio taksi Zagreb, neće mnogo učiniti kako bi se tržište liberaliziralo.
– Odredit ćemo najveću dopuštenu cijenu, koja će se zadržati u okviru postojećih cijena, odnosno, ozakonit ćemo postojeći cjenik. Sada je omjer jedan taksi na 1200 stanovnika, a koji će biti novi omjer, još ne znam. Sigurno ćemo dopustiti povećanje broja taksija, barem za pedeset – kazao je Dubravko Maković iz Ureda. Pitanje je, pak, može li Grad odrediti maksimalnu cijenu kada cijenu “propisuje” zakon, što znači da moraju propisati točnu cijenu. Na sreće, odluku u konačnici donosi Gradska skupština, u kojoj prevladava mišljenje da cijene valja smanjiti.
– Moramo omogućiti građanima da se voze što jeftinije i odrediti kriterije kojima ćemo zadržati kvalitetu – kazao je zastupnik Tomislav Saucha.
Unajmili Millenium
Josip Šnidarić iz Radio taksija kaže da će Grad morati u suradnji s njihovom udrugom odrediti optimalan broj taksija. Uskoro će, kaže, njihova PR agencija Millenium javnosti predstaviti stanje u taksi prijevozu Zagreba.
Kod nas se zakoni mjenjaju prema tome kako kome treba nešto.....i o kakvoj mi to pravnoj državi govorimo....????????????????