bandić odobrio

ZET-u stiže 79 novih vozača autobusa, na jesen i 50 novih vozača tramvaja

Foto: Robert Anić/PIXSELL
27.02.2013., Dubrava, okretiste tramvaja, Zagreb - Ilija Tadic, predsjednik sindikata vozaca autobusa ZET-a, upozorio je na kvarove i nedostatke na autobusima koji su u svakodnevnom prometu na zagrebackim ulicama. Photo: Robert Anic/PIXSELL
Foto: Anto Magzan/Pixsell
01.08.2012., Zagreb, - Ante Jelic, predsjednik Udruge sindikata vozaca i prometnih radnika Hrvatske. Photo: Anto Magzan/PIXSELL
05.05.2015.
u 10:00
Zbog smanjenog broja vozača i zabrane zapošljavanja smanjen je broj vožnji na mnogim zagrebačkim autobusnim linijama
Pogledaj originalni članak

Za nešto manje od mjesec dana 79 novih vozača trebalo bi biti raspoređeno na svim zagrebačkim autobusnim linijama. Zeleno svjetlo za zapošljavanje novih kadrova, nakon nekoliko mjeseci iščekivanja, Zagrebačkom holdingu dao je gradonačelnik Milan Bandić. Poruka je bila jasna – podružnica ZET-a smije zapošljavati. To je, podsjetimo, između ostalog bila i jedna od tema prvog susreta i zahtjev šefa Holdinga Dejana Fička Milanu Bandiću.

Novi vozači autobusa već su uglavnom obavili liječničke preglede, a sada preostaje da i potpisom ugovora formaliziraju radni odnos i počnu raditi.

Olakšanje, ali ne i rješenje

Njihovo zapošljavanje nužno je i samo će djelomično olakšati trenutnu situaciju – naime već zaposleni vozači autobusa nisu zbog smanjenog broja zaposlenih mogli koristiti slobodne dane ni dane godišnjih odmora, a zbog njihova manjka smanjen je broj polazaka na većini gradskih linija.

– Ljudi su jednostavno bili premoreni i iscrpljeni, a mi bez vozača ne možemo. Zato je ova dozvola zapošljavanja bila hitna i nužna. Mi smo inzistirali i od naše podružnice i od Uprave tražili da zajedno s Gradom riješe ovaj problem – poručio je Anto Jelić, predsjednik sindikata i prometnih radnika ZET-a.

Kako je napomenuo, novih 79 vozača olakšat će, ali ne i riješiti situaciju – naime ZET-u je potrebno još 80-ak vozača autobusa, ali i 50-ak vozača tramvaja.

– S tim brojem mogli bismo funkcionirati normalno – kazao je Jelić.

Vozači tramvaja, ako je suditi po najavama, trebali bi se zapošljavati tek na jesen, kada bi trebali krenuti na obuku koja traje gotovo šest mjeseci.

– Podružnica ZET, Zagrebački holding i Grad Zagreb imaju konstruktivan dijalog radi što kvalitetnijeg pružanja svih usluga građanima. U skladu s poslovnom politikom rješavaju se prioriteti, među kojima su i nova zapošljavanja – poručio je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.

Radnici Čistoće

Uz zeleno svjetlo za zapošljavanje u ZET-u, Zagrebačkom holdingu još nije stiglo odobrenje gradonačelnika Bandića za zapošljavanje djelatnika u Čistoći, koji su za odrađivanje prioritetnih poslova te podružnice zaposleni privremeno preko agencija, a ugovori im se produžuju mjesečno. Naime, ti su djelatnici do sada imali priliku za samo jedan sastanak s novoizabranim šefom Fičkom.

Zakazano je još nekoliko termina za sastanak, no predsjednik uprave Dejan Fičko nije se odazvao, tako barem napominju članovi sindikata Čistoće. Posljednji sastanak, naime, održan je 16. travnja i tad su dvije strane dogovorile rok od pet dana, no nakon toga datuma za njih nije bilo vremena. Dopis su radnici poslali i Bandiću, no ni od njega nisu dobili odgovor.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

Avatar zgdomorodac
zgdomorodac
12:31 05.05.2015.

Javna je tajna kako se zaposljavalo u zetu i bas me zanima tko bu sad upal ,mislim da bu po starom uz obrazlozenje da zagrebcani neceju delati

RK
Realovac.koji.mrzi.hdz.lopine
11:46 05.05.2015.

Zašto taj broj 79, a ne okruglo, recimo 80? Jel to možda zbog toga da se jasnije vidi da samo ovih 9 nije preko veze?

TH
than
11:26 05.05.2015.

Bas lijepo. Nego, cuo sam od susjeda da mu se nudilo za 30 000 kuna to radno mjesto vozaca autobusa. Ima li g. Bandic pojma o tome ili nema ?