nakon zelenog

Obnavlja se i stari pješački Savski most, Viadukt daruje materijal

Foto: Anto Magzan/Pixsell
Obnavlja se i stari pješački Savski most, Viadukt daruje materijal
20.06.2014.
u 19:56
Do 1981. godine most je bio glavni prijelaz u Novi Zagreb, kad je, izgradnjom Jadranskoga, postao samo pješački. Obnova mosta vrijedna je oko 3 milijuna kuna
Pogledaj originalni članak

Stari Savski most, kojim se pješaci služe da od okretišta tramvaja stignu u naselje Kajzerica, uskoro će se obnavljati. Tvrtka Viadukt d. d. odlučila je darovati materijal i osigurati radnike, u vrijednosti od tri milijuna kuna, dok će Grad Zagreb financirati projektnu dokumentaciju i provođenje stručnog nadzora nad izvođenjem radova.

Ugovor o darovanju sklopit će kad se naprave projektna dokumentacija i troškovnik radova i materijala.

No najprije se na sjednici Gradske skupštine 3. srpnja mora donijeti zaključak o prihvaćanju darovanja na prijedlog gradskog Ureda za prostorno uređenje i izgradnju grada.

Sagrađen 1939. godine, most će se obnavljati prema uvjetima Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode. Na njegovom je mjestu 1783. izgrađen drveni most po zapovijedi cara Josipa II., potom je 1892. zamijenjen onim sa željeznom konstrukcijom, a nakon 2. svjetskog rata postao je glavni prijelaz koji je spajao Novi Zagreb sa starijim dijelom grada.

Nakon 1981. godine, kad je otvoren Jadranski most, stari Savski most postaje isključivo pješački. Prije godinu dana počeo se sanirati i Zeleni most, namijenjen isključivo željezničkom prijevozu. Vrijednost je kompletne obnove popularnog zvanog Hendrixova mosta, prema natpisu koji ga je krasio donedavno, 38,5 milijuna kuna.

Nakon obnove, najavio je svojedobno gradonačelnik Milan Bandić, gradit će se još dva mosta, na Bundeku i na Jarunu u produžetku Vrapčanske ulice.

>>Ovo je naljepša poštanska marka u Hrvatskoj, a prizor s nje se obnavlja!

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BL
Blomberg
11:03 20.03.2016.

Svi radovi brze ili sporije idu kad tad kraju, samo katedrala je postala vjecno gradiliste, kako sam vec rekao do sad bi bila sigurno vec i nova sagradjena od kad traje ta " vjecna" restauracija?