PRIPREMITE SE NA GUŽVE

Odgođen početak radova na Mostu slobode, iz Grada najavili novi termin i otkrili razloge

Foto: Zoe Sarlija/PIXSELL
Zagreb: Brojni trkači istrčali sedmu po redu Holjevku
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Most slobode nakon nedavno završene sanacije
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Milan Bandić prisustvovao obilježavanju završetka radova na Mostu slobode
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Otvoren istočni dio Mosta slobode za pješake i bicikliste
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Radovi na drugoj strani mosta Slobode, obnovljena strana otvorena za pješake i bicikliste
21.05.2022.
u 08:00
Podsjetimo kako je popularni "Most kod Bundeka" prije nekoliko godina već bio pod "renovacijom" vrijednom 27 milijuna kuna. Radovi su i tada trajali mjesecima.
Pogledaj originalni članak

Iako su radovi na jednom od najprometnijih mostova u Zagrebu trebali početi danas, u zadnji trenutak iz Grada Zagreba stigla je obavijest da se to ipak neće dogoditi u najavljenom terminu.

- Radovi na zamjeni prijelaznih naprava na Mostu slobode, koji su prvotno trebali početi  23. svibnja 2022., počet će 31. svibnja 2022. zbog održavanja Floraarta 2022 na Bundeku te utrke Zagrebačkog proljetnog cenera. - kazali su u priopćenju.

Foto: Zoe Sarlija/PIXSELL
Zagreb: Brojni trkači istrčali sedmu po redu Holjevku

Radovi će trajati do 31. 8. 2022., a ukupnja vrijednost je oko tri milijuna kuna.

Podsjetimo, četiri prijelazne naprave na Mostu slobode potrebno je zamijeniti zbog njihove dotrajalosti. Također, jedna od naprava je početkom godine, pod svakodnevnim opterećenjem, pukla te je izvedena privremena sanacija do početka radova zamjene naprava. Potrebno je izraditi i ugraditi nove naprave kako ne bi došlo do propadanja konstrukcije (ležajeva) na upornjacima ispod prijelaznih naprava.

Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Most slobode u Zagrebu

Za vrijeme trajanja radova promet će se odvijati na jednoj strani mosta, dok će se na drugoj strani izvoditi radovi. Radovi će započeti na zapadnom dijelu mosta, kada će dio mosta u smjeru Velike Gorice biti zatvoren za promet, a promet će se odvijati na istočnoj stani. Predviđeno trajanje radova na zapadnoj strani je mjesec i pol dana, nakon čega se promet preusmjerava na zapadnu, a radovi na istočnu stranu. 

- Tijekom završnog varenja prijelaznih naprava, Most slobode će tijekom četiri noći biti u potpunosti zatvoren za promet, kako bi se dvije polovice prijelazne naprave mogle kvalitetno zavariti, što nije moguće izvesti pod prometnim opterećenjem, za što će građani na vrijeme biti obaviješteni. - napomenuli su iz Grada.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Milan Bandić prisustvovao obilježavanju završetka radova na Mostu slobode

Dodajmo kako je popularni "Most kod Bundeka" prije nekoliko godina već bio pod "renovacijom" vrijednom 27 milijuna kuna. Radovi su i tada trajali mjesecima.

>> Pogledajte: Plan Grada Zagreba za pješačku zonu u Vlaškoj ulici!


 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

ST
stefj
09:11 21.05.2022.

Da, da, to je stvar prezentacije... Zadnjih 20 godina, radila su se održavanja, čak se i dotični most 2 puta obnavljao, pisalo se samo o tome kako je blokiran promet, a ne kako infrastrukturu treba obnavljati. Danas se govori o teškom bremenu ove nove vlasti kada treba obnoviti most ili o jako teškoj situaciji kada treba popraviti tramvaj... Stalno se očita nesposobnost ove vlasti prebacuje na teško stanje stvari za koje je kakti isključivi krivac bivši gradonačelnik... Zamisli, treba popraviti most, zamisli treba popraviti autobus, itd. Na kraju se sve svodi na to; zamisli, treba nešto i raditi, a ne samo vikati na cesti, tj. sada u mikrofon... I onda to završava ukidanjem javnih linija, isključivanjem tramvaja i autobusa iz prometa, kao ono, pa ne treba nam, završava poskupljenjima i prebacivanjem fokusa na ideologiju... U svoj toj nesposobnosti, sada se vraćamo vrećama za smeće, a još u komunizmu se pisalo kako su te vreće katastrofa, neki se i sjećaju koliko su iste stvarale problema. Godine su trebalo da se pređe na kante i koštalo je jako puno, sada se sve to baca u vodu i idemo ispočetka...

DU
Deleted user
16:26 23.05.2022.

Nije potrebno vise pitanja - samo se mozemo pitati kuda je otislo 27 milijuna kuna? Sigurno ne na Most ,jer se vidi da nije obnovljen. A vi zastitari velikogb nemate vise kaj pisati protiv ZG Vlade koju smo birali mi zagrepcani.

JO
josmalopanestalo
23:40 24.05.2022.

još ima mjesta za hupsere (ležeče policajce) između već napravljenih tak da nam naše pohupserene ceste unište sve kaj se po njima kreće, fala našim došljacima kaj su se toga setili, tu se mogu sad zaposliti vozači iz čistoće i zeta na farbanju hupsera kad su uništili vozni park do temelja ali kaj mi tu moremo, treba spasiti našu decu od smrti na cestama punih graba itd, itd