HIT NA FACEBOOKU

Ogorčeni student ZET-u 'postavio uvjete' za prestanak švercanja

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Ogorčeni student ZET-u 'postavio uvjete' za prestanak švercanja
09.04.2013.
u 18:18
Student je vozačima poručio da počnu poštovati vozni red, a vodstvu Holdinga da se prestanu ponašati kao pijani milijarderi
Pogledaj originalni članak

Jedan student, ogorčen prijedlogom predsjednika Sindikata vozača ZET-a Ante Jelića za povećanje kazne za švercanje u tramvajima i autobusima na 1000 kuna, na Facebook-profil Vlade postavio je niz uvjeta pod kojima će se prestati švercati. Tekst, koji je privukao nemalu pozornost korisnika Facebooka i šire javnosti, prenosimo u cjelosti:

"Ispričavam se administratoru jer tekst nema veze s Vladom, ali budući da ZET nema stranicu na Facebooku, možda je ovo način da odgovorni vide mišljenje velikog broja svojih korisnika. Riječ je o informaciji ZET-ova sindikata da će se kazne dići sa 215 na 1000 kn i da će se pokušati kontrolorima dati ovlast da zadrže neplatiše do dolaska policije, što je trenutačno ekskluzivna ovlast policije. Tu vijest već je opovrgnuo voditelj podružnice Dubravko Baričević, ali to je svejedno bio okidač da se ZET-u kaže što mu se ima za reći. Pa dakle:

Dragi 'Zagrebački električni tramvaju', da vam malo sjedne u glavu kad ćemo vam možda početi plaćati cijene javnog prijevoza, koje su među najskupljima u Europi:

1. Kad vaši vozači, osobito autobusa, nauče poštivati vozni red, umjesto što kasne ili urane, ponekad i više od pet minuta. Što sad, znam da mi autobus dolazi na stanicu svakih četvrt sata, dođem u XX:30 h, a gazda se lijepo dovezao u XX:25 h, pokupio putnike i zaprašio dalje jer mu je bila slobodna cesta pa se mogao zalaufati koliko je htio.

2. Kad omogućite normalan prijevoz u zimskim uvjetima. Nitko nije beknuo protiv ZET-a kad je napadalo pola metra snijega pa je promet kolabirao, ali ekipa se poslije fino navikla na nerad ove zime, pa čim padnu tri pahulje, odmah sve kasni. 'Oće to tako, snijeg se otopi čim padne, ali kava na okretištu je kava na okretištu, svetinja koju ne smiju prekinuti tako nebitne stvari kao što je posao.

3. Kad popravite tračnice, pa da tramvaji na svakom skretanju ne škripe kao uranjanje Bismarcka u more po nepodmazanim šinama.

4. Kad popravite tračnice, pa da ljudi ne dobivaju morsku bolest i ne gube zube, rebra i bubrege ako se slučajno naslone na šipku na relacijama poput Zagrepčanka – Studentski centar ili u oba smjera oko Lisinskog.

5. Kad uredite stare tramvaje da se ne počnu raspadati čim se ubrza više od 25 km/h ili zabranite vozačima da voze preko te brzine. Cijeli tramvaj se trese kao albanska podmornica kad zaranja na 200 m, razgovor se ne može voditi ni kada urlate, a oni malo slabijeg srca samo čekaju da se nešto otkine i omogući im primanje invalidnine.

6. Kad uredite da vanjske tipke za otvaranje vrata na autobusima zaista nečemu služe, osim što ukrašavaju prostor pokraj vrata, objasnite vozačima da smiju otvoriti vrata ako netko pred njima stoji i ako nitko iznutra nije pritisnuo tipku. Najčešće se ukrcaj svede na to da se ne otvore zadnja ili i zadnja i predzadnja vrata i svi nahrupe na ona koja su otvorena, napravi se gužva, ljudi gaze jedni po drugima i sve se uspori i traje nekoliko minuta. Ako mislite da je to u redu, možda se možete prekvalificirati za transport stoke, mislim da prosječnoj kravi toliko ne smeta kad joj druge krave izgaze čiste cipele jer ih krave obično NEMAJU, za razliku od vrste putnika koje trenutačno prevozite.

7. Kad zaposlite nekog osnovnoškolca da vam ispravi upute na engleskom ili ih jednostavno PREVEDETE NA INTERNETU, umjesto da nas sramotite pred strancima, kao npr. OVDJE.

Građani će vam definitivno početi plaćati usluge kad:

1. Holding prestanu voditi u maniri pijanih milijardera. 2. Odlučite hoćete li prijevoz naplaćivati od poreza i zagrebačkih prireza ILI novca kojim putnici sami kupuju karte. Nisam upućen u odnosni zakon, ali čini mi se da jedno isključuje drugo, a vi svejedno žderete naš novac preko poreza, prireza i direktno iz novčanika.

3. Kad smanjite cijenu za vaše go*no od usluge na prikladnu cijenu od nekoliko lipa ili eventualno koju kunicu jer recimo jedna Moskva, koja je među najskupljim gradovima u Europi, u OVAKVOM metrou, jednosmjernu kartu naplaćuje 28 rubalja, tj. 5,18 kn, a traje pet dana. Ne 90 minuta.

Vaša usluga je sramotna. Cijeli Holding komedija je za nekog stranca, a za nas i naše novčanike i našu državnu blagajnu tragedija je nad tragedijama. Da nema novih tramvaja i autobusa (a baš me zanima koliko se tu novca opralo i/ili podijelilo rodijacima i kumovima), u potpunosti biste ovom gradu dali štih rumunjske provincije u kojoj jedan tramvaj ide na struju, a druga dva šlepaju traktori.

Vaši zaposlenici, zahvaljujući državnoj sisi, imaju plaće koje nemaju ni mnogi profesori, a posao im se sastoji od toga da voze ili da ih se razvozi. Vaši korisnici, s druge strane, mahom imaju prosječne plaće od 3.500 kn i svaki drugi ima kredit i/ili nekoliko djece koju treba nahraniti, obući i školovati. Razmislite malo o tome prije nego što se upustite u nove ideje nakon što se nasnifate ljepila (jer tako što ne može pasti na pamet zdravom čovjeku), a svojim sindikatima malo skratite povodac jer im očito nije jasno da je njihov posao volan – mjenjač – papučice, a ne vođenje tvrtke. Ali, kako stvari stoje, očito to nije posao ni za vas.

Pozdrav od studenta koji se veselo šverca već dvije godine i otima kruh iz usta vašim smrtno pregladnjelim radnicima.''

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.