Ultimatum građana Španskog

Parking ćemo plaćati tek kad uredite park i crno raskrižje

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
13.10.2017.
u 15:35
Stanovnici ulica Antuna Šoljana i Vilima Korajca digli su bunu protiv uvođenja naplate parkinga prije nego se riješe kvartovski problemi
Pogledaj originalni članak

“Friško” postavljeni automat za naplatu parkiranja u Ulici Antuna Šoljana i Vilima Korajca u Španskom mještani su jučer odlučili ignorirati.

Omesti ih u njihovoj odluci nisu mogla ni četvorica nasmiješenih kontrola Zagrebparkinga koja su se jučer ujutro vozila naseljem, jer su građani jasno i glasno rekli da je odluka o naplati parkiranja donesena protiv njihove volje i bez njihova znanja.

Garaže im preskupe

– U cijelom Stenjevcu postoji samo jedna površina na kojoj se plaća parking, kod tržnice. U posljednjih osam godina svi sazivi gradske četvrti odbijali su prijedloge da se uvede naplata parkiranja u našoj četvrti. To je pitanje postavljeno i na zadnjoj sjednici Vijeća, prije dva tjedna, i ta točka nije prošla – istaknuo je Vladimir Andrić, član Vijeća gradske četvrti Stenjevec. Međutim, prije tjedan dana građane je na automobilskim staklima, rasvjetnim stupovima i u poštanskim sandučićima dočekalo neugodno iznenađenje – da naplata parkinga počinje od 12. listopada. Ta je informacija izazvala pravu bunu među građanima od kojih mnogi ne žele kupiti parkirališno mjesto u garaži jer im je preskupo, a povlaštenu kartu od 25 kuna mjesečno neki od njih ne žele platiti iz principa jer kažu da Grad ne želi riješiti probleme koji su im važni.

– Nije problem u naplati parkiranja, već manjku parkirališnih mjesta. U ove četiri zgrade ima 756 stanova, a vani je iscrtano 196 mjesta. Tražili smo već da se parking proširi za još barem 100 mjesta jer prostora ima, ali nikom ništa. Potpisivali smo i peticiju za uređenje parka na livadi preko puta, ali ne onog s dvije ljuljačke, već rekreacijskog centra, da ima mreže za badminton, vježbalište, boćalište za starije... Imamo problem i s raskrižjem na kojem do nesreća dolazi svaki tjedan – kazala je Irena Babić, predstavnica stanara u Ulici Vilima Korajca 21 i 23. Međutim, predsjednik Vijeća gradske četvrti Stenjevec Željko Jeger ističe kako je do ideje o naplati parkiranja došlo upravo zbog zahtjeva građana da se riješi prometna problematika. Grad je zato predložio da jedna od mjera uvođenja reda bude i naplata parkinga.

Izaći će na ulice

– Na prošloj sjednici dogovorili smo se da ćemo definitivnu odluku o tome donijeti na idućoj sjednici koja je zakazana za 23. listopada. Međutim, zaključak koji donesemo i dalje nije obvezujući za grad. U međuvremenu, Grad je postavio automate, ali parkiranje se do daljnjeg neće naplaćivati. Nije točno da svi stanari odbijaju naplatu, već uz to traže i da se riješe problemi koji ih more, da se poveća broj parkirališnih mjesta, postavi semafor ili kružni tok... To je proces koji traje, ali uhvatili smo se u koštac time i ono što možemo učiniti odmah, kao što je, primjerice, postavljanje uspornika, ide odmah u proceduru – istaknuo je Željko Jeger.

Ipak, ne budu li njihovi zahtjevi vezani uz komunalnu i prometnu infrastrukturu stavljeni na plan gradskih aktivnosti za 2018. godinu, mještani, kažu, neće oklijevati. S djecom će izaći na cestu i tražiti svoja prava.

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Radovi na izgradnji novog stambenog naselja Podbrežje

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

DU
Deleted user
18:10 13.10.2017.

U neposrednoj blizini naših zgrada nema tvornica, trgovina, vrtića, škola, igrališta ili bilo kakvih sličnih sadržaja (osim 2 kafića) te oko zgrada parkiramo samo mi stanari i eventualno naši gosti. Ima jedna stomatološka klinika pa se može vidjeti koje auto i autobus talijanskih tablica koji dovode ljude radi popravaka zuba (jer je to u Italiji puno skuplje). Ono što ima oko naše zgrade to su nepregledne neuređene travnate i šumske površine na kojima se može napraviti i koji parking više. Stanari zatražili od grada da se rješi problem parkiranja i mudre glave ZG parkinga našle rješenje uvođenjem plaćanja za nas stanare. I šta su rješili? Mi ćemo platiti 25 kn mjesečno, a i dalje nećemo imati gdje parkirati, osim ako ne parkiramo na vanjski parking Kauflanda koji je udaljen 1 km od zgrada ili City centra koji je udaljen 800 metara i to pješačkom stazom (cestom puno više). Zanimljivo je to da ostali dio ulice V. Korajca (parni brojevi) nemaju naplatu parkinga i ostali djelovi Šoljanove nemaju naplatu parkinga, kao ni susjedne ulice Stenjevačka (udaljena 130 m), V. Stulića (udaljena 200 m) itd. Je li ja sad trebam parkirati u te ulice i uzeti parking stanarima tih ulica??? Istina je samo jedna, a to je sprega gradskih vlasti i investitora naših zgrada (Pionir) koji nije uspio prodati vanjske parkinge između zgrada i garaže zbog nenormalno visokih cjena. Mi stanari smo opterećeni kreditima i auta većine nas vrijede manje nego parking ili garaža u Pionira. Pametnom dosta.

DU
Deleted user
15:40 13.10.2017.

Ovaj Bandić nije normalan! Parking naplata se širi ko kuga.

MK
marac_komarac_01
19:36 13.10.2017.

2 dalmatinska. Nemojte upirati prstima u druge. Jer sami ste kupili nekretninu bez perspektive, bez parkinga, bez dječjeg igrališta, bez normalne infrastrukture sa perspektivnom građenja maksimalnog broja zgrada na minimalnoj parceli uzevši u obzir razmak između zgrada. Tako da će te imati problem sa količinom danjega svjetla kroz koju godinu u vašem stanu, jer su u Španskom najviše zgrade 4 kata izuzev Kukuljevića, a vaše zgrade su 8 katnice. Samom kupovinom takve nekretnine vi potičete takvu vrstu gradnje koja nije po mjeri čovjeka nego mjeri investitora. Tako da nije uredu da upirete prstima prema gradu da vam se naprave dodatni sadržaji jer vam je to trebao omogućiti investitor. To naselje je urbanistička katastrofa. Ali barem su kvadrati bili relativno povoljni za novogradnju.