pogreška u sustavu

Platili sve račune, a u sandučiću ipak našli opomene

Foto: Goran Kovačić/Arhiva…
14.03.2013.
u 10:49
Krivi, odnosno već plaćeni računi, kako tvrde u HEP-u, nisu naplaćeni niti će biti
Pogledaj originalni članak

Potrošači HEP Toplinarstva zajedno s računima za veljaču dobili su i opomenu za siječanj. No, u tome ne bi bilo ništa čudno da svoj račun nisu podmirili. Naime, gradski distributer toplinske energije poslao je račun s opomenom, a zbunjeni postupkom, mnogi su se građani požalili i Večernjem listu. Pogrešku su priznali i u HEP Toplinarstvu.

– Kod određenog broja kupaca kategorije kućanstva zbog pogreške u elektroničkom prijenosu podataka na računima za toplinsku energiju za veljaču ove godine u tekstu napomene naveden je pogrešan podatak – objasnio je direktor HEP Toplinarstva Robert Krklec.

Račune s opomenom HEP je poslao svima, no s napomenom da su neutužive.

– Pogrešan podatak o stanju nepodmirenih neutuženih obveza, odnosno o dugovima za toplinsku energiju, dobili su svi kupci bez obzira na to jesu li dužnici ili nisu – dodali su distributeri.

Krivi, odnosno već plaćeni računi, kako tvrde u HEP-u, nisu naplaćeni niti će biti.

– Ispričavamo se kupcima, svi građani koji su dobili takve račune, neka iste zanemare te ih ne plaćaju – poručuju iz HEP-a napominjući da se to odnosi samo na račune iz siječnja, odnosno opomene koje su poslane greškom. 

– Niti jednom kupcu troškovi za toplinsku energiju nisu, niti će biti dvostruko naplaćeni, kažu. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

ST
stef22
12:37 14.03.2013.

Izmedju ostalih i ha sam dobio obavijest da nisam platio racun za sijecanj 2013. godine i nakon 10-15 minuta cekanja dobio obavijest da je krivo otstampan racun, dobio i ispriku dezurne osobe,ali interesantno je da mi-potrosaci-nismo dobili obavijest od HEP-Toplinarstva o tome,a ako zakasnis sa placanjem onda znadu odmah poslati opomenu i to sa prijetnjom prisilne naplate,a sa druge strane ima korisnika koji godinama ne placaju racune i nikome nista! Sa druge strane,cekanje od 10-15 minuta,a nije u pitanju besplatni broj,lijepo nam naplati nas tele-operater,a za to HEP-Toplinarstvo nije briga,neka bar uvedu besplatni broj da ne moramo placati i njihove bezvezarije,pa kako posalju racune bez kontrole prije,za ovo nije stroj kriv nego onaj koji njim rukovodi,a ne prekontrolira stanje prije slanja.

MY
mystery023
13:21 14.03.2013.

tipično, ako prođe prođe, ako ne, oprostite, naša greška.