OPREZ U PROMETU

Ponovno teška prometna nesreća na Aveniji Dubrava: Od siline udarca vozilu otpao kotač

Foto: dubrava.hr/Facebook
Foto: dubrava.hr/Facebook
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: U prometnoj nesreći u Dubravi više ozlijeđenih
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: U prometnoj nesreći u Dubravi više ozlijeđenih
13.09.2022.
u 12:18
Podsjetimo, Avenija Dubrava već godinama je magnet za prometne nesreće
Pogledaj originalni članak

Na Aveniji Dubrava u blizini križanja s Kapucinskom ulicom došlo je do teže prometne nesreće u kojoj je sudjelovalo više vozila.

Od siline udarca jednom je vozilu otpao kotač. Na mjestu su događaja policija i hitna pomoć, a promet se odvija otežano.

Na Facebook stranici Dubrava.hr objavljene su i fotografije s mjesta nesreće.

Podsjetimo, Avenija Dubrava već godinama je magnet za prometne nesreće.

Prema brojkama koje smo proučili prošle godine, svaka četiri dana ondje se dogodi prometna nesreća, a dvije trećine sudionika završi s tjelesnom ozljedom. Tom prilikom oslonili smo se na podatke zagrebačke policije, a prema njima samo 2020. godine po cijeloj dužini avenije dogodile su se 82 prometne nesreće u kojima je ozlijeđeno 48 osoba, 13 teže, a 35 lakše. Godinu prije, kad nije bilo korone i promet je bio gušći, nesreća je bilo 90, a u njima je ozlijeđeno 59 osoba.

– Najčešća vrsta je bočni sudar, a okolnosti nastanka prometne nesreće su nepoštovanje prednosti prolaska – dodali su tom prilikom u zagrebačkoj Policijskoj upravi. A jedno od najopasnijih križanja, napominju stanovnici, ono je kod Kapucinske ulice, gdje se i jučer dogodila teška prometna nesreća. Svi se dobro sjećaju ljeta 2020. godine kad se vozač u punoj brzini zaletio u pješaka, nakon čega se zabio u stup semafora i poginuo.

Zbog čestih nesreća stanovnici sve glasnije traže da se postave prometne kamere jer uzrok nesreća uglavnom nije, nažalost, prometna regulacija, već nepažnja vozača koji se ondje voze brzinom mnogo višom od dopuštene. 

– Najčešći uzrok nesreća je neprilagođena brzina. Ljudi jure i do 160, pa i 180 kilometara na sat.  A riječ je o preopterećenom i gusto naseljenom području gdje osim automobila imamo i javni prijevoz, motocikliste, bicikliste, pješake. U ovom slučaju ljudski faktor najveći je problem – rekao nam je sudski vještak za cestovni promet Goran Husinec lani, nakon još jedne teške nesreće na toj aveniji. 

U zagrebačkoj policiji tom su prilikom dali nekoliko savjeta za sigurnu vožnju po ovakvim frekventnim lokacijama: potrebno je paziti na brzinu kretanja i računati na razne okolnosti zbog kojih može doći do nezgoda.

– Nalazimo razumnim usporiti vožnju i ispod maksimalno dopuštene brzine kretanja kako bi se izbjegle situacije koje mogu rezultirati i najtežim posljedicama za sudionike eventualne prometne nesreće. Isto tako naglašavamo obvezu vezivanja sigurnosnog pojasa, kako na prednjim mjestima tako i na stražnjoj klupi u automobilu da bi se smanjile posljedice eventualne prometne nesreće. Potrebno je mobitel koristiti na propisan način uz uporabu pomoćnih “bluetooth” i drugih uređaja, a za kraj podsjećamo i naglašavamo da su alkohol i droga nespojivi s upravljanjem vozilom – poručili su iz PUZ-a.

'BULJI U NETFLIX, U KAMPANJI GA IGNORIRALI...'

Ponižavajući posljednji dani u uredu američkog predsjednika: Kako je Biden ostao usamljen i nepoželjan

Bidenov se život dramatično promijenio u posljednja tri mjeseca. Nakon što je ušao u godinu inzistirajući da je dovoljno spreman da se ponovno kandidira i pobijedi Trumpa, Biden je ipak odustao od predsjedničke utrke 21. srpnja, podržavši Kamalu Harris za predsjednicu.  Tada je u roku od samo nekoliko sati, Biden (81) - prestao biti relevantan

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

TM
trade_mark
14:01 13.09.2022.

"svaka četiri dana ondje se dogodi prometna nesreća, a dvije trećine sudionika završi s tjelesnom ozljedom." - i, gdje je policija?

Avatar Nlnja
Nlnja
13:59 13.09.2022.

180 u maksimirskoj je suludo, ima li kakav dokaz da je tolika brzina izmjerena ili se radi o naklapanju?

ZA
zagi101
15:50 13.09.2022.

kako to da su u tim nesrećama uglavnom sudionici vlasnici skupih nabrijanih auta od 150-250 konja, a ti konji su neiskoristivi po gradu. to nikako da shvati onaj jedan konj koji vozi!!!!!