Obitelj iz Jazbine ostala je u šoku kada im je za protekli mjesec na kućnu adresu stigao račun iz Vodovoda na čak 1450 kuna, umjesto na stotinjak kuna koliko prosječno plaćaju.
Popisali su stanje vodomjera i krenuli reklamirati račun u Vodovod, no ondje su ih dočekala nova iznenađenja.
Greške se ponavljaju
– Potrošnja nam dosad nije prelazila 10 kubika mjesečno pa se ni u Vodovodu nisu mogli načuditi odakle tolik iznos jer je maksimalna prosječna potrošnja po članu domaćinstava u Zagrebu oko 6 kubika mjesečno, a nas je u stanu dvoje. No, umjesto da nam račun storniraju kazali su da trebaju dokaz i to stari vodomjer koji je u međuvremenu zamijenjen - ispričali su za Večernji list. Budući da je zamijenjen vodomjer bačen na skladište s još 5000 drugih, iz Vodovoda su kazali da ga je nemoguće pronaći pa su im savjetovali da se žale Komisiji za otpis dugova.
–Stavljaju nas u koš s onima koji mole oprost duga, no to nije naš dug već tražimo pošten račun. Slično nam se dogodilo i u siječnju kada smo dobili račun na 550 kuna, no tada je Vodovod priznao pogrešku jer smo im dostavili stanje pa su nam zbog preplate poslali nekoliko praznih računa - ispričali su. Da u Vodovodu očito netko griješi prilikom pisanja računa potvrđuju i njihovi susjedi koji su također dobili veći račun. Umjesto uobičajenih 200 kuna došao im je račun na 1300 kuna. I oni su kazali da su iznenađeni i da su poslali žalbu.
–Jasno nam je da su pogreške moguće, no kako je moguće da umjesto 9 kubika pošalju račun na 90 kubika - ogorčeni su u Jazbini.
Trebaju se žaliti
Igor Vujović iz Društva Potrošač istaknuo je da su pogreške moguće, naročito kod naplate vode jer se očitanje obavlja samo triput godišnje. Oštećenim građanima poručio je da svakako napišu reklamaciju Vodovodu kako bi stvar ispravili u svoju korist. No, dodao je, neshvatljivo je da u Vodovodu ne vode evidenciju tako da uslikaju stanje svakog vodomjera.
– Potrošače u konačnici nije briga gdje je to brojilo te koliko će ga tražiti. Njihova je dužnost to čuvati, a ako ljudima ne izađu ususret, oni se mogu žaliti u Centar za reklamacije unutar Holdinga u kojem se nalaze i članovi udruga za zaštitu potrošača - kazao je Vujović. Većina građana vodu plaća prema procjeni dok se očitanje obavlja triput godišnje. Dio građana ima daljinsko očitanje, a građani stanje mogu prijaviti i na internetu i aplikaciji Moj Vio.
>>Nema mjesta panici zbog štakora u WC školjkama
>>Vodovod čekali 170 godina pa ga dobili u jeku velikih poplava
Nije to ništa. PONIKVE Usluga D.O.O. KRK svim vlasnicima stanova i kuća van sezone , kada su ti objekti zatvoreni, NAPLAĆUJE MJESEČNO PO 54,24 kune ZA ODRŽAVANJE SISTEMA- ne kaže kojeg a nema niti litre potrošene vode u objektu 9-10 mjeseci godišnje a uz to naplaćuju i odvoz smeća svaki mjesec iako nema niti grama smeća u objektu jer je on van upotebe TE TAKO SVAKI MJESEC UBERU OD SVAKOG PREKO 70,00 KUNA ILI ZA 10 MJESECI 740,00 KUNA ! Unatoč Zakonu o zaštiti potrošaća i Zakonu o komunalnom opadu gdje jasno piše da se može naplatiti samo ona usluga koja je pružena nema šanse da im to oborite. A na Krku ima tisuće vikend stanova i kuća pa x 740,00 kuna ? No iz uz to su nam recimo očitali u kući koja je zatvorena od 01.09.15 god. potrošnju ode od 18.000 litara! A nemamo bazen !!!