eko taksi

U dvije godine od 60 zaposlenih došli na 200

Foto: PR FOTO
U dvije godine od 60 zaposlenih došli na 200
08.11.2013.
u 16:52
Bilo je teško jer smo došli na tržište na kojem je vladao monopol pa je trebalo vremena da se probijemo do klijenata, ali i da se stari taksisti naviknu na konkurenciju.
Pogledaj originalni članak

Eko taxi nedavno je obilježio dvije godine rada na zagrebačkim ulicama, što je bio povod za razgovor s direktorom i suvlasnikom tvrtke Mislavom Munivranom. Iako se gospodarska kriza znatno osjeti i u toj profesiji, Munivrana je istaknuo kako je tvrtka stabilna, radnici redovito dobivaju svoje plaće, a u planu su i dodatna ulaganja.

Dvije su godine taksiranja na zagrebačkim ulicama iza vas. Je li se što promijenilo u poslovanju?

Počeli smo sa 30-ak dozvola i 60 zaposlenih, a danas, zahvaljujući novim dozvolama, u Zagrebu imamo 80 vozila i 200-tinjak zaposlenih. Sa 30-ak vozila bili smo na rubu isplativosti i bilo je teško izdržati početne probleme jer smo se držali svih pravila, što je konkurencija izbjegavala.

Kada ste počinjali, u Zagrebu je vladao monopol Radio taxija, pojavio se Cammeo i propao je Oryx taxi. Kako je opstao Eko taxi?

Bilo je teško jer smo došli na tržište na kojem je vladao monopol pa je trebalo vremena da se probijemo do klijenata, ali i da se stari taksisti naviknu na konkurenciju. Što se tiče Oryxa, ne bih rekao da su propali, već su u tom trenutku odlučili da im taj biznis nije isplativ. Kada uzmemo profitabilnost taksiranja, tada čak mislim da su donijeli i poslovno dobru odluku jer su ponudili uslugu 15 godina ispred sadašnjeg vremena.

Kako komentirate rad Cammea i predstečajnu nagodbu u kojoj im država planira oprostiti polovicu poreznog duga?

Smatram da takvo što nije fer jer je riječ o tržišnoj utakmici u kojoj je samo nekoliko aktera pa se, pomažući jednima, ostale stavlja u nepovoljan položaj. Cammeo upravo zbog takvih stvari i može diktirati nisku cijenu koja je trenutačno dovoljna tek da preživimo. U svakom slučaju, budno motrimo što će biti s predstečajnom nagodbom, a ako se ona ne odobri i Cammeo ode u stečaj, spremni smo preuzeti sve zaposlenike.

Znači, zatražili biste njihove dozvole i preuzeli sve radnike?

O tomu je rano govoriti, no u svakom slučaju pratit ćemo situaciju i, ponavljam, ponuditi u slučaju stečaja posao svim njihovim vozačima.  

Posluje li Eko taxi još gdje osim u Zagrebu?

Osim u Zagrebu, imamo još pet vozila u Zaprešiću i jedno u Vodicama, a analiziramo situaciju i za ulazak na tržište još jednog dalmatinskog grada.  

Je li zaista vožnja vašim taksijem ekološki najprihvatljivija?

Kako bismo opstali na tržištu, zasad nemamo sve hibridne automobile, koji su ekološki najprihvatljiviji, već ih je samo polovica. Druga polovica su ekološki najprihvatljiviji modeli motora s najmanje ispušnih CO2 plinova, no cilj nam je da sva vozila budu hibridna.

Kako vas doživljavaju građani? Jesu li su zainteresirani za ekološku vožnju?

S vremenom su nas prepoznali kao taksi-službu koja se, uz dobru, brzu i ugodnu uslugu, brine i o okolišu.     

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

CR
crnaguja1950
15:52 08.11.2013.

Jako lijep PR članak što i nije čudo obzirom da je Styria poslovni partner Eko taxija(mogu se vidjeti njihova vozila sa naljepnicama 24 sata i Večernji list).Sve je to ušminkani direktorčić lijepo objasnio ali nije pojasnio koliko od tog ukupnog broja vozača ima STALNO zaposlenih.Kolika im je netto plaća i koje im je radno vrijeme?Da pojasnim...obzirom da rade min 10-12 sati dnevno,min 6 dana u tjednu, za plaću od prosječno 3000 kn mislim da je to sramotno.A neka nadalje pojasni koliko često otpuštaju ljude i kako se prema njima odnose.To je samo mala sitnica.....ima toga još.I da,zašto 70% voznog parka čine vozila koja nisu EKO?Eko je samo Prius,i to dok vozi po gradu do brzine od 40 km/h.

Avatar Niškorist
Niškorist
07:03 24.03.2016.

Smeče