zasad bez većih zastoja

Pravi ispit regulacije prometa oko rotora bit će za Sve svete

Foto: Antonio Bronic/PIXSELL
Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora
Foto: Antonio Bronic/PIXSELL
Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nova regulacija prometa na zagrebačkom rotoru
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nova regulacija prometa na zagrebačkom rotoru
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nova regulacija prometa na zagrebačkom rotoru
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nova regulacija prometa na zagrebačkom rotoru
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nova regulacija prometa na zagrebačkom rotoru
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nova regulacija prometa na zagrebačkom rotoru
22.10.2019.
u 19:28
Nekoliko prometnica koje će biti sastavni dio novog zagrebačkog rotora već je osposobljeno za promet
Pogledaj originalni članak

Manji zastoji obilježili su novu prometnu regulaciju oko rotora na prvi radi dan. Međutim, stanje na terenu nije bilo ništa lošije nego bilo kojeg drugog jutra. Čekalo se, doduše, koju minutu duže na semaforu koji je na Jadranskom mostu prema Savskom gaju premješten malo južnije što je izazvalo zbunjenost kod nesigurnih vozača koji, očito zbunjeni novom signalizacijom, nisu bili sasvim sigurni koji prometni trak vodi na Aveniju Dubrovnik, a koji u Lučko.

Nova privremena regulacija bit će na snazi do 10. studenog, a sudeći po riječima prometnih stručnjaka, ona će bez većih problema “gutati” gust promet oko kružnog toka. Kada za koji dan i vozači prouče “sve tajne” nove regulacije prometa, nestat će i oni manji zastoji i gužve.

Vozači ne znaju u koji trak

– A bit će svakim danom sve bolje, samo da ljudi skuže što koji znak točno znači. Neki su možda još uvijek malo zbunjeni, ali do sutra će sve biti glatko – uvjerena je Đurđa Kasapović, stanovnica Savskog gaja.

I sama se provozala rotorom dan ranije, baš da se upozna s novim pravilima. Isprva je, kaže, i ona bila malo zbunjena oko toga koji je smjer pravi, ali nije joj trebalo dugo da se snađe.

– Znakovi su tu, samo ih treba dobro pogledati, malo se koncentrirati i stvar je sasvim jednostavna – kaže Đ. Kasapović.

S njom se složio i Milan Basarić, koji je inače po struci građevinar. Zato je došao na rotor da pomno promotri kako se vozači snalaze i stvaraju li se gužve.

– Ovu je regulaciju smislio tim stručnjaka. Mislim da stvar funkcionira onoliko efikasno koliko može biti – kaže.

Prometni stručnjaci s kojima smo razgovarali također su mišljenja da je nova regulacija provedena sasvim zadovoljavajuće. Željko Marušić s Fakulteta prometnih znanosti misli da je, s obzirom na uvjete radova, stanje na cesti dobro, a s njim se složio i sudski vještak za cestovni promet Goran Husinec, ipak uz malu dozu opreza.

– Za sad bih rekao da je ovo rješenje fantastično, ali pravi test bit će oko Svih svetih, kad se pojača promet preko rotora. Ako tada situacija ostane kakva jest, onda ćemo sa sigurnošću znati je li plan zaista kvalitetno proveden – kaže Husinec.

Ima problema, ali ne velikih

I dok promet teče uglavnom nesmetano sa svih strana oko rotora, probleme ipak imaju oni koji iz smjera centra grada idu prema Areni i Lučkom. Tu se, naime, nalazi usko grlo pa se stvaraju zastoji. Prometni stručnjaci kažu da je ta situacija u prihvatljivim okvirima.

– Negdje mora postojati usko grlo, to se nije moglo izbjeći. Ne može sve proći sto posto bez problema – komentira Husinec.

Nova regulacija, inače, označava prvu fazu završne etape radova na rotoru, a nakon nje nastupit će druga faza, koja će trajati do 1. prosinca.

Video: Nova privremena regulacija prometa na zagrebačkom rotoru

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DV
dvorskaluda
17:54 23.10.2019.

Ma je li? No, vrlo brzo ćemo vidjeti blagotvorne učinke ovog , hrm, milenijskog projekta, ne?

TI
Tirano
20:11 23.10.2019.

Prema slici i narančastoj crti pod pravim kutom, nije ni čudo da se otvara na Sesvete!!??😆😆😆