Problem na Črnomercu

Muka na zapadu Zagreba: Premjestili su perone pa je stići na bus sad utrka s vremenom

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Obnovljeno okretište Črnomerec
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Obnovljeno okretište Črnomerec
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Obnovljeno okretište Črnomerec
06.04.2021.
u 16:42
Črnomerec je, kažu putnici, super “zrihtan”, ali ipak imaju prigovor.
Pogledaj originalni članak

Više nema rupa, cijeli je prostor moderniji i čišći, a tu je konačno i javni toalet. Tri mjeseca trajali su radovi na 10 milijuna kuna vrijednoj rekonstrukciji okretišta na Črnomercu, a putnici su, govore, njima uglavnom zadovoljni. No da bi cijeli projekt dobio čistu peticu, možda bi se ipak, kažu neki od njih, morao malo doraditi. Ili bolje reći, vratiti na staro, recimo raspored perona na autobusnim stajalištima. Jedna je to od promjena koja nekima baš nije “legla”, pogotovo onima, poput naše sugovornice Božice Putrić, koja je zbog novog smještaja perona sad u nezgodnoj situaciji.

Zakasniš li, čekaj 40 minuta

– Za put kući koristim dvije linije, 127 za Mikuliće i 128 za Lukšiće jer obje, bez obzira na imena te linije, svoju trasu završavaju u Lukšićima, a završne su postaje udaljene nekoliko stotina metara. Stoga, koju god da odaberem, brzo ću stići kući jer mi je dom udaljen 200 metara od obje. Problem je u tome što su prije radova obje linije polazile s istog perona, a po novom rasporedu autobusi se nalaze na suprotnim stranama terminala – objašnjava svoj problem B. Putrić, koja sad ima teškoća kad se, na putu s posla, žuri na autobus. Zakasni li, naime, na prvi, da bi stigla na drugi, treba prijeći vrlo prometno okretište i tako riskirati da zakasni i na drugu liniju, kao i nalet neopreznog vozača autobusa na polasku prema svom odredištu.

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Obnovljeno okretište Črnomerec

– A ti autobusi subotom i nedjeljom idu svakih 40 minuta pa, zakasniš li na svoj bus, treba dugo čekati. Da i ne spominjem da je to što treba prelaziti okretište problem starijima poput moje mame od 72 godine koja jedva hoda – objašnjava dalje naša sugovornica, a napominje i da su te dvije linije oduvijek imale stajalište jedno pored drugoga.

I nije ona jedina koja ima problem s novim rasporedom perona jer je izmijenjen i polazak s linija 121 i 136, no iz ZET-a nas uvjeravaju da je do novog razmještaja došlo uzimajući u obzir vrste autobusa koji se na njima zadržavaju i njihovih manevarskih sposobnosti.

– Napravljene su manje korekcije polaznih perona na tri autobusne linije, upravo s ciljem podizanja razine sigurnosti. Kako bi linije 121 i 136, na kojima su disponirani zglobni autobusi, na terminalu izbjegle manevre poput vožnje unazad koja je izuzetno opasna zbog brojnih pješaka, iste su premještene na perone 1 i 5, kojima zglobni autobusi mogu pristupiti na sigurniji način, a linija 127 je stoga premještena na peron 8 – objašnjavaju u ZET-u. Što se tiče konkretnog problema naše sugovornice, kažu, tu se ne namjerava ništa učiniti jer za to, ukratko, jednostavno ne vide razloga.

ZET: Izmjene su opravdane

– Autobusne linije 127 i 128 imaju razdvojene trase, odnosno prometuju do dva susjedna naselja u podsljemenskoj zoni te nemaju ni jedno zajedničko stajalište. Stoga smatramo kako su izmjene opravdane te ljubazno molimo cijenjene korisnike za razumijevanje jer nam je sigurnost građana, odnosno putnika, prioritet – kažu u ZET-u.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

ZJ
Zjako
22:29 06.04.2021.

A tračnice na ulazu već potonule, kocke se raspadaju

ZE
zelenooki10
00:00 07.04.2021.

Uh, zaboravio sam, može li mi netko pojasniti? Tko plaća usluge ZET-a? Država, grad ili građani? Tko se koristiti uslugama ZET-a - država, grad ili građani? Kome bi ZET trebao biti na usluzi - državi, gradu, građanima ili samima sebi.

Avatar babinjak1984
babinjak1984
21:55 06.04.2021.

Kako bi linije 121 i 136, na kojima su disponirani zglobni autobusi, na terminalu izbjegle manevre,kaže on.Pa tek sada linija 121 se mora okretati na terminalu.