Bira se 17 lokacija

Preuređenje zapadnoga dijela grada u sklopu Zagreba za mene

09.07.2015., Zagreb - Podrucni ured Susedgrad organizirao je tribinu na kojoj su predstavili lokacije za obnovu u sklopu projekta Zagreb za mene. Kristina Careva, Rene Lisac, Damir Krajnik, Lea Petrovic Krajnik, Frana Puskadija. Photo: Goran Stanzl/PIXSE
09.07.2015., Zagreb - Podrucni ured Susedgrad organizirao je tribinu na kojoj su predstavili lokacije za obnovu u sklopu projekta Zagreb za mene. Rene Lisac. Photo: Goran Stanzl/PIXSELL
10.07.2015.
u 13:00
Od danas do 31. srpnja građani prijedloge lokacija mogu pronaći i u predvorju Gradske uprave, na Trgu Stjepana Radića 1
Pogledaj originalni članak

Kako će u budućnosti izgledati društveno središte Španskog, Malešnice i Stenjevca, hoće li se konačno urediti zapadna vrata grada te na koji način treba povezati Gajnice i Stenjevac te Vrapče i Grmoščicu raspravljalo se na drugom javnom izlaganju projekta Zagreb za mene.

Plan urbane obnove

Cilj je projekta pokrenutog u suradnji Grada Zagreba, Društva arhitekata Zagreba te Arhitektonskog fakulteta, u kojem je partner i Večernji list, revitaliziranje javnih prostora. Nakon opsežnih studija, odabrane su 33 potencijalne lokacije za koje je napravljen plan urbane obnove, a nakon javne rasprave bit će odabrano njih 17 te će početi radovi.

Tribine i idući tjedan

Kako bi se građane što bolje uputilo u projekt, ovaj se tjedan krenulo s javnim tribinama o prijedlozima potencijalnih lokacija, a jučer je na rasporedu bila tribina o lokacijama u četvrtima Stenjevec, Podsused – Vrapče i Trešnjevka – jug.

S izlaganjem se nastavlja već idući tjedan, pa će se tako 13. srpnja od 17 sati u objektu Mjesnog odbora Stjepana Radića raspravljati o četvrtima Donji grad, Gornji grad – Medveščak, Podsljeme i Črnomerec. Dan kasnije, u isto vrijeme u Centru za kulturu i informacije Maksimir predstavit će se lokacije u Dubravi, Maksimiru i Sesvetama. Na posljednjoj tribini, u srijedu u 17 sati, u Mjesnom odboru Zapruđe raspravljat će se o Novom Zagrebu i Brezovici. Prijedlozi lokacija od danas do 31. srpnja bit će izloženi u predvorju Gradske uprave, na Trgu Stjepana Radića 1. Za tri najbolje lokacije može se glasovati i na web stranici zagrebzamene.d-a-z.hr.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DU
Deleted user
17:10 11.07.2015.

Stanovnici zapadnog dijela zgb trebaju se složiti i pobuniti.... Još prije 60 god se planirala tramvajska pruga do Podsuseda, a još ništa... Bantidos gradi do Plesa i Gorice... kako do Gorice, a oni su grad za sebe?... zar mi Tahijevi kmetovi ne plaćamo porez? ;-))

DU
Deleted user
09:55 13.07.2015.

Bravo magarac.jozo! Svašta su stariji građani grada Zagreba osmislili, da se napravi! Ali, dok god bude Badić na čelu grada, zaboravi! Vidiš da je opsjednut fontanama, najskupljim zahodima na svijetu i da ne nabrajam! Osim ludnice u Vrapću i Jankomiru, zapadni i južni dio grada nema ni jedne bolnice ili recimo rehabilitacije za građane koji imaju reumatske i tome slične tegobe: kičma, ruke noge, općenito sve lokomotorne funkcije čovjeka. Moraš ići na brda, gore na Sv, Duh, Vinogradsku, a interesantno je to da ti fizijatriju stave na 1. kat i trebaš kad si jako bolestan jako potegnuti ako želiš do specijaliste. Ali pustimo sada to! Zapad i Jug grada su strašno zanemareni i po pitanju kulturnih događaja, kazališta, kina i tako dalje! Jedino ima milijun kafića, kakvih ti srce samo poželjeti može. Imamo gdje koji Dom zdravlja na cca 60 000 stanovnika. Nema, bandića treba smijeniti i to ti je to!!!

KO
konj1
19:32 15.07.2015.

Tramvaj do Vrapča!!! Sagraditi i željezničku stanicu i intermodalni terminal na raskrižju Ilica-Vrapčanska-Oranice, a postojeće želj.st.Vrapče se može zvati Malešnica. Umjesto da se gomila manjih autobusa zapliće jedan s drugim i zaustavljaju promet po Ilici, da idu veliki tramvaji u Vrapče bilo bi manje gužve u prometu, i ne bi se svakih par mjeseci moralo popravljati šahtove i svake dvije godine mijenjati asfalt koji toliki autobusi unište. Investicija u prugu bi se otplatila u 5 godina ako uzmemo koliko bi manje vozača autobusa trebalo zapošljavati dok ih je na ovoj trasi u svako vrijeme 20-ak umjesto da pravcem cirkulira dodatnih 5-6 tramvaja.