U tramvaj na Malešnici, njime ugodno do Adžijine, a onda spuštanje na -1 i podzemnom etažom preko Donjeg grada pa nakon Zvonimirove opet na površinu i lagano sve do Dupca.
Predviđeno i GUP-om
Jest, zvuči ovo pomalo kao neki znanstveno-fantastični filmić, ali nismo ništa sanjali, ovo je scenarij Grada za spoj zapada i istoka metropole koji se predviđa i najnovijim izmjenama Generalnog urbanističkog plana (GUP). O njima će se odlučivati na Skupštini u veljači, a ovu bismo “polupodzemnu željeznicu” možda i zanemarili da prekjučer nije raspisan natječaj za izradu idejnog projekta produžene Kranjčevićeve koja bi trebala činiti upravo jedan dio dionice te buduće tramvajske trase.
Tristo tisuća kuna vrijedan dokument morat će izraditi firma koja pobijedi na nadmetanju, a on će biti podloga za ishođenje lokacijske dozvole za buduću prometnicu. A što je točno produžena Kranjčevićeva? E, pa ona bi u nekim boljim danima trebala preko Nove ceste doći do Fallerova šetališta i onda u konačnici sve do Zagrebačke ceste na kojoj bi se spajala s produženom Ulicom Ivane Brlić Mažuranić.
Grad sada želi dobiti lokacijsku dozvolu na temelju projekta koji će se raditi za dionicu dugu 700 metara, od Selske ceste do Fallerova šetališta.
– Na tom je dijelu produžena Kranjčevićeva kategorizirana kao glavna gradska ulica sa širinom koridora od 30 metara. Produženom Kranjčevićevom predviđeno je prometovanje šinskog vozila, odnosno tramvaja, a projektant je dužan razraditi etapno rješenje, odnosno kolnik s dva prometna traka, te rješenje konačnice, koje podrazumijeva pun profil prometnice s tramvajskim koridorom.
Presijeca potok Črnomerec
Budući da trasu nove prometnice presijeca otvoreno korito potoka Črnomerec, projektant mora dati rješenje za njegovo nadsvođenje – objašnjavaju u Gradu.
GUP-om je tramvajska trasa planirana Ulicom Ivane Brlić Mažuranić, njezinim produžetkom do Zagrebačke ceste, pa produženom Kranjčevićevom do raskrižja s Novom cestom, zatim Adžijinom, u kojoj je predviđeno spuštanje u podzemlje. Razinom -1 prolazilo bi se Hebrangovom i Boškovićevom do Zvonimirove, gdje se izlazi na površinu i nastavlja do Dupca.
Možda ovo nije najbolje rješenje, ali bogme ni ovo kmećanje radničke fronte, njenih fanova, i sličnih crvenih ekipica.sigurno nije. Jer, oni su protiv, gradnje crkava, žičare, novih zgrada, parkova, kružnog toka.........