proširenje radničke...

Evo gdje će se u gradu u 2015. uređivati ulice i ceste i graditi objekti

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Evo gdje će se u gradu u 2015. uređivati ulice i ceste i graditi objekti
11.12.2014.
u 11:00
Grad će sa 4,9 milijuna kuna osvijetliti Zeleni željeznički most preko Save čiju je obnovu financirao HŽ pa će to ujedno biti prvi osvijetljeni most u Zagrebu
Pogledaj originalni članak

Proširenje Radničke ceste i gradnja nadvožnjaka iznad željezničke pruge te kompletna sanacija Radićeve ulice najveći su projekti koje Grad Zagreb namjerava realizirati iduće godine.

Ulaganje od 17 mil. kuna

Ukupan iznos koji se planira potrošiti na gradnju objekata i komunalnu infrastrukturu manji je od potrošenog za ovu godinu za 30 milijuna kuna, odnosno iznosi 312 milijuna kuna, a od čega je najveći dio, 160 milijuna kuna, rezerviran za obnovu starih cesta i njihovo proširenje. Pojedinačno će najviše otići za treću etapu Radničke ceste. Riječ je o 17 milijuna kuna, za koje će se proširiti 266 metara Radničke do nadvožnjaka, koji bi se gradio u tri dijela. Istodobno će se urediti i 192 metra novih prometnica za parcele koje se nalaze s jugozapadne strane na kojima se očekuje gradnja.

Napokon će se sanirati i Radićeva ulica, i to kompletna. Na to će se iz proračuna u 2015. godini potrošiti 4,3 milijuna kuna, a obnovu ulice u centru grada stanari su čekali 30 godina.

– Godinu dana nakon što je obnovljena, kocke su propale, tako da je ulica već godinama u jako lošem stanju. Vjerujem da će obnavljati i svu komunalnu infrastrukturu – kazao je Roman Lalić, predsjednik Mjesnog odbora Gornji grad. Dodao je da je dio ulice od Kamenitih vrata do Ilirskog trga obnovljen 2013. te da će se uređivati dio od Kamenitih vrata do Trga bana Jelačića. Budući da je riječ o gornjogradskoj ulici koja je zaštićena, i Radićeva će se, kao i Mesnička, obnavljati po određenim pravilima, pa će se na njoj zadržati postojeće granitne kocke.

Značajniji iznosi otići će i na uređenje novih cesta u Buzinskim Krčima (2,9 milijuna kuna) te na daljnju sanaciju Karlovačke ceste u Novom Zagrebu (2,5 milijuna). U planu gradnje nije naveden trošak za gradnju triju fontana pokraj Nacionalne i sveučilišne knjižnice, no rekonstruirat će se fontana na Trgu kralja Tomislava (2 milijuna kuna) te urediti sam trg, što će stajati još dva milijuna kuna.

Obnova groblja

Još tri milijuna kuna potrošit će se na rasvjetu Tomislavova trga i Umjetničkog paviljona. Iduće godine trebalo bi se ulagati i u obnovu gradskih groblja i krematorija. Za to je planirano 10 mil. kuna. Tako će se graditi mrtvačnica na groblju Moravče, a uredit će se i nove grobne poljane u gaju urni na Mirogoju.

Planirana je i izrada dokumentacije za sanaciju mirogojskih arkada, obnova kompletne kanalizacije i ograde. Za to će se potrošiti oko 2,3 milijuna kuna. Uredit će se i nekoliko većih parkova kao što su Grič (2,9 milijuna kuna) i park na križanju Selske i Baštijanove (3,5 milijuna kuna). Sanirat će se i središnji trg u Trnskom (1,5 milijuna kuna) te ispuniti obećanje gradonačelnika Bandića o osvjetljavanju željezničkog mosta (Zeleni most) preko Save čiju je obnovu financirao HŽ, pa će za 4,9 mil. kuna u 2015. biti osvijetljen.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

VI
Vito
15:13 11.12.2014.

pa će to ujedno biti prvi osvijetljeni most u Zagrebu _________ Gdje ovi novinari žive??????? ___________ Prvi osvjetljeni most je "Domovinski" most u produžetku Radničke cesta ______ Istina, pokrali su svo osvjetljenje, ali je to bio "prvi" osvjetljeni most.

UJ
ujkica
13:27 11.12.2014.

savjet-nemojte nis radit jer je tak najbolje,,niti znate sta radit a ono sta ste napravili bolje da i niste i jos nesto najbolje bi bilo dati u konncesiju zag holdnig sve firme pa da vidimo bu te se onda razbacivali s novcima

VI
Vito
15:19 11.12.2014.

microlion 11.12.2014 u 14:37h ________ Niti vi ne živite u Zagrebu, kamoli gledate vijesti o Zagrebu __________ Da ste vidjeli ijedne vijesti koje su bile o biciklističkim stazama odmah bi vam postalo jasno tko ne želi bicikliste po Zagrebu i zbog koga nema novaca za biciklističke staze. ________ milan bandić nema pojma o biciklima, a prisilile su ga populističke metode da sjedne i da vozi onu kratku dionicu prted kamerama kako bi ga obožavatelji vidjeli da se brine o svemu. _________ Jedino dobro u tim snimkama je što je uspio održati ravnotežu tih nekoliko sekundi ______ Da se boji voziti vidjelo se i na "otvorenju"/"otkrivanju" brojača biciklista u aveniji Vukovar, gdje sje samo potvrdio da sjedi na biciklu zbog populizma, a ne zbog stvarne, nemam bolju riječ, simpatije prema biciklizmu