REVOLTIRANI U GRAČANIMA

Veselimo se novoj pruzi, ali sve oko nje su 'sfušali'

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana
03.08.2017.
u 08:56
Rekonstrukciju trase od Mihaljevca do Dolja čekali su godinama, a sad se, kažu, boje da tramvaj neće ni moći voziti jer će sve brzo poplaviti
Pogledaj originalni članak

Da drži vodu dok majstori odu – tako je, kažu u Gračanima, sagrađena nova pruga od Mihaljevca do Dolja, čiji su završetak čekali gotovo pola godine. Doslovce će držati vodu, ne samo u prenesenom značenju, jer kanali kojima bi ona trebala otjecati uz prugu ostali su zatrpani posječenim granjem, a na dijelovima su i zapunjeni asfaltom. Na nadstrešnicama nedostaju “krovovi”, pristup stajalištima nije prilagođen, a mnoge “boljke” rješavane su tek nakon što su se na njih potužili oni koji će se novom petnaesticom voziti svakodnevno.

Zbog nagiba trgali asfalt

– Prema prvotnom planu, pruga je trebala biti završena 22. lipnja. Jasno nam je da se radovi mogu oduljiti i naravno da nam je draže da dulje traje i bude napravljeno pošteno, nego da se radi na brzinu i nekvalitetno. Ali dan ili dva prije otvorenja trase oni su tek krenuli s nekim poslovima, umjesto da se tad izvode završni radovi – objašnjavao nam je jučer predsjednik Mjesnog odbora Gračani Marijan Kos dok nas je vodio od Mihaljevca do Dolja ukazujući na sve propuste napravljene pri gradnji pruge.

U “inspekciji” je u isto vrijeme bio i Zrinjevac, ali tek na početnom okretištu, dok su radnici Čistoće još čistili pet stajališta, koliko ih se nalazi na ruti petnaestice. Prali su ih jer danas rano ujutro do tunela podno Sljemena provozat će se i gradonačelnik Milan Bandić pa blatnjavi otisci cipela na novom asfaltu nikako “ne bi dobro izgledali”.

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana

– Nisam nigdje vidio da se asfalt stavlja direktno na zemlju, a zanima me i kako će sad žene iz Gračana do tramvaja u cipelama, kad moraju gaziti ili zemljom ili pak po šljunku. Predložio sam da se barem asfaltira dio između dviju nadstrešnica da se normalno može proći od jedne do druge, ali nisu uvažili moj komentar – rekao je Marijan Kos, koji već mjesecima hoda trasom pruge i gleda što se sve u njegovu kvartu radi. Posebno se “zabavio”, kazao je, kad je naišao na uređivanje stanice Gračanski Mihaljevac.

– Asfaltirali su i ulicu, ali budući da je brijeg, napravili su prestrm nagib odmah iznad pruge i onda shvatili da zbog toga tramvaj uopće neće moći prolaziti. Pa su na kraju trgali novi asfalt i išli isponova – pojasnio je predsjednik Mjesnog odbora Gračani, koji nas je, šetajući, gotovo na svakom koraku upozoravao na neku od pogrešaka. Ili samo vrlo zanimljiv način rješavanja posla.

– Stupove koji nose električne vodove za tramvaj obojili su, ali hrđu prije toga s njih nisu skidali – pokazivao nam je Marijan Kos friško obojene srebrne stupove kod kojih su čak, da sve bude usklađeno, obojili i korov. Mogli su to počupati, kazao je Kos, ali išli su, pretpostavlja, onom “to nije moj posao”. Baš kao što nije bio posao ni onog tko je pokraj stajališta Gračanski Mihaljevac stavljao novi šaht. Jer u novom asfaltu “blista” novopostavljeni, ali pokraj njega na zemlji ponosno stoji onaj koji je zamijenjen.

– Možda maknu do sutra, kad će se ovuda voziti gradski vrh – rekao je jučer predsjednik Mjesnog odbora Gračani pa ustvrdio kako će greške koje je primijetio na kraju stvarati možda i najmanje problema oko pruge.

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Obnovljena pruga do Gračana

A sve im je “privremeno”

Najveće bi boljke mogle stvarati slivne vode jer kanali za odvodnju na dijelovima su posve začepljeni, a rubnjaci nisu postavljeni gotovo nigdje.

– Ako se ovako radila prva faza žičare, ne znam kako se misli napraviti ostatak – rekao je Marijan Kos pa podsjetio na to da su paralelno s otvaranjem radova na pruzi u veljači otvoreni i oni na krčenju puta kojim bi sljedeće godine trebala proći žičara. Na lokaciji otvorenih radova, međutim, kaže, već se mjesecima ne radi ništa.

– Ne želimo biti nezahvalni i naravno da podržavamo sve što se radi, veselimo se vožnji novom prugom, a definitivno i novom žičarom. Ali ne želimo da se sve raspadne u prvom mjesecu korištenja, kao što nam je i dosta da nam za sve što pitamo zašto nije dovršeno kažu da je trenutačna situacija samo privremena – rekao je Kos pa dodao kako još i ne znaju hoće li trasom voziti novi ili stari tramvaj. Jer dionica je testirana niskopodnim, ali “samo privremeno”.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

DU
Deleted user
10:47 03.08.2017.

Kad se po gradskim uredima i po javnim ustanovama zapošljava po stranačkoj i po rodijačkoj podobnosti, kako je to u Bandićevoj administraciji, onda su rezultati takvi da se zapošljavaju nesposobni, a žrtve su građani koji ih plaćaju, a dobivaju škart od usluge.

HR
Hrabraja
11:01 03.08.2017.

Bitno da košta

DU
Deleted user
18:06 03.08.2017.

INstitucije sigurno neće obaviti posao već se "papiri" rihtaju po ps-u by Bandić &comp.........4 mjeseca na gradilištu nije bilo više od 2-3 šetaća a gluma sada je očita jer od medija narihtani su samo oni koji šute i pišu ono što ne vide ( po narudžbi !).-