Više od 80.000 posjetitelja u tri dana festivala. Više od 10.000 noćenja samo u festivalskom kampu, a ukupno 40.000 u cijelom Zagrebu. Ovim se impresivnim brojkama može pohvaliti INmusic festival, koji je u 11 godina održavanja dobio epitet najznačajnijeg glazbenog festivala na otvorenom u zemlji te jedne od najatraktivnijih turističkih manifestacija u Hrvatskoj. Na festival dolaze, naime, gosti iz 52 zemlje, a najviše ih je iz Velike Britanije, Italije i Njemačke.
INmusic je stekao naklonost domaćih i stranih gostiju, no očito još nije zadobio potpuno povjerenje nadležnih institucija. Naime, ukupna novčana potpora koju festival ostvaruje iznosi 850.000 kuna, od čega ga s 400.000 kuna podržava Turistička zajednica Grada Zagreba, s 300.000 Turistička zajednica Hrvatske te s još 150.000 kuna Grad Zagreb.
– Ako usporedimo naš budžet s ostalim festivalima u Europi i regiji, smatramo da zaslužujemo veću potporu – rekao je Zoran Marić, direktor INmusica, te napomenuo kako, primjerice, novosadski festival EXIT gradske vlasti sufinanciraju s milijun eura, dok je ukupna potpora INmusicu 10 puta manja, a cijeli mu budžet iznosi 11 milijuna kuna.
– Kada bismo imali više novca, mogli bismo dovesti još izvođača, a festival bi dulje trajao, za što svakako postoji interes. Važno je da Turistička zajednica i Grad shvate koliki je potencijal festivala te kako bi se u tom slučaju povećao i broj noćenja u Zagrebu – kazao je Marić te napomenuo kako su nadležni od samog početka podržavali festival, no nedovoljnim sredstvima.
Ono što bi organizatori mogli učiniti jest povisiti cijene budući da su za goste iz zapadnih zemalja cijene ulaznica, smještaja i pića i dalje niske. No, kako kažu, žele da cijene budu prilagođene kupovnoj moći Hrvata jer ne žele da INmusic postane festival za strance koji si domaća publika ne može priuštiti. Opcija nije ni različita cijena za domaće i strane goste jer to organizatori ne smatraju korektnim.