Da stanovnike metropole ZET povremeno časti partijom ruleta i nije neka novost, no dolaskom ljeta, a time i reduciranog voznog reda, počeli su se nizati prigovori putnika zbog toga što unatoč rasporedu autobus na stajalište dolazi tek za pet, 10 ili 30 minuta. Problem je izraženiji kada je i vozila i djelatnika u ljetnom režimu manje pa izostanak jednog autobusa ili vozača rezultira još većom rupom među polascima.
– Stigla sam na stanicu u 7.55, bus je trebao doći u 8, ali nije, a sljedeći u 8.15 je kasnio šest-sedam minuta pa sam čekala gotovo pola sata. Ne razumijem zašto ako gužvi po gradu sada nema, a imamo i nove autobuse – žali se čitateljica iz Dugava na liniju 220.
Slične smo pritužbe dobili i za linije 109, 215, 221 te, naravno, 268. Iz gradskoga prijevoznika pak, uz to što se ispričavaju putnicima, navode kako promet usporavaju brojni faktori na koje ne mogu utjecati poput nesreća, gužvi i sličnih situacija koji ga "čine nepredvidljivim procesom".
VIDEO Opći kolaps i zastoj kod Avenue Malla, vozači se uplašili nevremena i formirali ogromnu kolonu za garažu
– U slučaju kvara vozila, naše servisne ekipe raspoređene su kako bi ga što prije otklonile. A ako vozilo mora u garažu ili nema vozača, nastoji se osigurati da na dispoziciji budu pričuvni autobusi i djelatnici koji se uključuju u promet – objašnjavaju u ZET-u taktiku za borbu protiv neredovitosti.
No, sindikalist i iskusni vozač Ilija Tadić upozorava da se mora učiniti više, pogotovo u raspoređivanju i djelovanju u prometnom centru.
– Najveći je problem u lošem kadroviranju i rasporedu radnika. Mlađi kolege odlaze na otpremničke pozicije i ne voze, a stariji su pod najvećim pritiskom i nerijetko zato završavaju na bolovanju, što je dvostruki gubitak za ZET. Prvo jer nema tog vozača koji je na bolovanju, a drugo jer mladi koji mogu voziti rade kao otpremnici umjesto da je obrnuto – govori.
POVEZANI ČLANCI:
Samo u garaži Dubrava, dodaje, nedostaje 80-ak vozača za normalno funkcioniranje pogona.
– Situacija se neće popraviti ni dok prometna služba konačno ne korigira desetljećima stara vozna vremena – ističe sindikalist. Pojednostavljeno, riječ je o procjeni vremena koje je vozilu potrebno od točke A do B, a podaci su zastarjeli jer je puno više auta, semafora i stanica na trasama. Pa onda, zaključuje Tadić, nije logično očekivati da će se bus pojaviti na vrijeme ako je ono nerealno.
Još jedan dokaz Tomaševićeve nesposobnosti, lako je ležati po asvaltu metropole i glumiti aktivizam, kad netko tko u životu nije radio dobije posao gradonačelnika Zagreba, onda nastaju problemi, a pogotovo Tomaševićeva komunistička stranka u kojoj su sami partizanski unuci.