ZET na posljednjem mjestu u Europi – naslov je na koji su iz te Holdingove podružnice vrlo brzo reagirali i pokrenuli odgovarajuće mjere modernizacije deficita koji su na vidjelo izišli objavljivanjem Euro Testova istraživanja u veljači.
Spora modernizacija
Jedan od važnih uvjeta za postizanje boljih rezultata u međunarodnoj usporedbi bilo je uspostavljanje digitalnog sučelja na internetu kojim bi korisnici mogli planirati svoja putovanja javnim gradskim prijevozom.
– Ove godine u rad ćemo uključiti i interaktivnu kartu koja će putnicima omogućiti bolje planiranje putovanja nudeći izbor linija i pregled prometne situacije – rekao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.
Interaktivno sučelje putnicima će omogućiti detaljno planiranje jer će se automatski pojaviti i podatak o trajanju putovanja koje će pak ovisiti o zagušenju prometa. Veliko olakšanje za turiste bit će činjenica da neće morati poznavati grad. Naime, stara vremena u kojima su se morali informirati o stanicama javnog prijevoza su završila. Nakon upisivanja početne i završne adrese pametni će sustav pronaći najpovoljniju rutu i korisnike obavijestiti o mogućim presjedanjima.
Cijena nepoznata
– Kolika će biti cijena sučelja, bit će poznato tek kada započne postupak javne nabave koji je planiran za ovu godinu – rekao je Jurić.
Unatoč tome što je interaktivno planiranje trebalo biti omogućeno krajem svibnja građani će se još morati strpjeti. No, djelovanje novog modernijeg kontakt-centra dobar je potez. U prvoj godini rada operateri su zaprimili više od 50.000 telefonskih poziva i odgovorili na 13.000 pisama. Najčešća pitanja vezana su uz informacije o voznom redu i cijenama karata.
Nema te tehnologije, čuda, telefonskih brojeva itd... koji će pomoći ZET-u da postane prihvatljiva firma sve dok među pojedine svoje zaposlenike ne uvede reda. U životu nisam vidio bahatije, neodgovornije i bezobrazne osobe kao pojedine zaposlenike ZET-a. Ne bih ništa rekao da sam naletio na jednu, dvije ili tri osobe koje su neljubazne, ali radi se o puno njih. Naravno, ima predivnih ljudi, doista ljubaznih, ali iz mog iskustva ( i iskustva s ljudima o kojima uredno na kavama pričamo o ZET-u i njegovim zaposlenicima ) to je malena brojka. Samo sam danas doživio dva neugodna iskustva. Prvo, vozač autobusa je doletio na stanicu kao da se lansira na neku od svemirskih postaja te je polio pola ljudi. Zahvaljujući njemu morao sam pola dana provesti mokar. Druga stvar, zatvaranje vrata tek nakon što krene - opet me smočilo, taman kada sam se malo osušio. Sramotno! I da, trebao bi netko reći kontrolorima karata da nije pristojno doći osobi iza leđa i svojim prstićima ju \'bocnuti u leđa kako bi ova saznala da treba dati kartu/pokaz na kontrolu, dovoljno je reći: \'\'Dobar dan, molim vas vašu kartu!\'\' Katastrofa. Ma ima toga, mogao bih napisati knjižurinu i pol!