Osim u Centru za korisnike u Vukovarskoj ulici, Zagrepčani će uskoro račune za vodu, plin, čistoću, komunalnu naknadu, parkiranje i pričuvu moći plaćati i u centru za korisnike koji će se otvoriti u sklopu Zagrebačkog velesajma. Na otvaranje još jednog centra uprava Holdinga i gradonačelnik Milan Bandić odlučili su se kako bi olakšali plaćanje računa bez naknade građanima Novog Zagreba kojih je više od 150 tisuća, ali i zbog velikog broja posjeta u Vukovarskoj u koju svakodnevno uđe oko dvije tisuće korisnika, odnosno mjesečno njih oko 20 tisuća.
Ako treba, nema pauze
– Najviše građana dolazi između 10. i 20. u mjesecu kada se plaćaju tekući računi i to u jutarnjim satima, zatim oko 14.30 sati te popodne, od 16 sati. Ujutro imamo najviše umirovljenika, dok popodne dolaze građani na povratku s posla – kazala je Tamara Borković, voditeljica Centra za korisnike.
Ovaj je “pogon” otvoren 2011., a kroz njega godišnje prođe oko 240 tisuća građana. Ondje na jednom mjestu osim plaćanja režija mogu dobiti i sve informacije o računima, provjeriti točnost računa, promijeniti podatke, ali i napisati prigovor i reklamaciju. S obzirom na to da se nađe i ljutitih korisnika, na raspolaganju im je i sama voditeljica.
– Dogodi se da netko kaže: ‘Želim razgovarati s glavnim, tko vam je šef’ pa se iznenade kada me djelatnici zovu i kada ih primim u ured. Mi smo ovdje zbog građana i svi se trudimo da odavde odlaze s punom informacijom pa, ako treba, zamolimo građane da malo pričekaju dok istražimo prigovor – ispričala je Borković.
– Dogodi se da netko kaže: ‘Želim razgovarati s glavnim, tko vam je šef’ pa se iznenade kada me djelatnici zovu i kada ih primim u ured.
voditeljica Centra za korisnike
U samom centru je 27 šaltera na kojima se izmjenjuje 27 zaposlenika, a kad je gužva, ne ide se ni na pauzu ni u zahod.
– Ja sam ovdje najmlađa i radim tek od veljače. Ako gdje zapne, pomažu stariji i iskusniji, no građani su većinom ljubazni – kazala je Matea Mateković.
U sklopu centra nalaze se i dva šaltera na kojima građani mogu kupiti stanarske, ali i ostale karte za automobile te ZET-ove pokaze.
Ništa lakše, samo skeniraš
– Ovdje građani mogu kupiti karte, ali i platiti kazne jednako kao na drugim mjestima u gradu. Najviše nam dolaze umirovljenici napuniti vrijednosne karte pa odjednom obave i plaćanje računa i kupnju pokaza – ispričala je Đurđica Folćan koja je u Centar za korisnike prešla nakon godina prodaje karata na Remizi.
U Vukovarskoj se nalazi i automat za plaćanje računa na kojem se skeniraju računi i izvrši uplata, također bez provizije. Iako je voditeljica rekla da ga koriste većinom mlađe osobe, na njemu smo zatekli dva umirovljenika.
– Ništa jednostavnije. Kao da sam na bankomatu – kazao nam je umirovljenik Marinko Zeljko koji na automatu račune plaća svaki mjesec.•
Tim na raspolaganju U centru je uz voditeljicu Tamaru Borković zaposleno 27 ljudi koji razgovaraju s građanima, ali i odgovaraju na e-poruke pa oni koji ne žele hodati sve informacije i reklamacije mogu obaviti na taj način.
ANKETA:
Nikola Slipac, umirovljenik sa Sigečice: Zadovoljan sam uslugom i ljubaznošću osoba na šalteru, no račune najčešće plaćam na automatu.
-
Alfred Semenić, umirovljenik s Črnomerca: Bilo bi dobro da se otvori još nekoliko ovakvih mjesta po gradu da ne moramo svi u Vukovarsku.
Franjo Ovčarić, umirovljenik iz Novog Zagreba: Ovdje dolazim plaćati račune jer ne plaćam proviziju. Nadam se da će brzo otvoriti i centar u Novom Zagrebu.
Za stranke je plaćanje računa - besplatno ali ste "zaboravili" napisati da holding zato svojim podružnicama šalje godišnje račune za ovakve "usluge" koje im ne trebaju jer podružnice po sjedištima već imaju šaltere za uplatu...Pametnije bi bilo da se ovakvi "Centri" zatvore a da se u svim podružnicama na postojećim šalterima omogući plaćanje bez provizije svih uplatnica iz grupe "Zagrebački holding", to se niste sjetili?