Povremeno on radi anketu među sugrađanima, kaže, pa je zaključio kako žičaru zaista žele. Gradonačelniku Milanu Bandiću, stoga, ona je prioritet svih prioriteta te je vrijeme da se počne i graditi. Najkasnije početkom sljedeće godine kako bi koncem iste bila i gotova pa bi se na Snježnu kraljicu 2018., ako je bude, na Sljeme išlo upravo žičarom.
Projekt žičare projekt je koji koordinira on sam, rekao je Bandić, pa jedino što nedostaje do njegove realizacije samo je još malo strpljenja. Srećom, jedna je to od stvari kojih Zagrepčani, barem kad je u pitanju žičara, imaju na bacanje. Svečano im je obećavana već četiri puta od 2009. naovamo iako se već od samog njena prestanka rada 2007. godine govorilo kako će kabine s putnicima vrlo brzo ponovo krenuti prema vrhu Medvednice.
Čeka se na to i danas, dok kabine s nekadašnje četiri kilometarske rute po žici stoje kao ukrasi na terasama kafića, u muzeju, a i u ponekom zagrebačkom dvorištu.
– Zgodne su te kabine. Moj prijatelj kupio je jednu, nisam siguran gdje, ali platio ju je petsto kuna. Ne znam uopće je li to premalo ili previše, ali ionako je sad većini to otpad, dok je njemu ona vrlo draga uspomena na djetinjstvo – kazao mi je nedavno kolega fotoreporter kad smo, vraćajući se s reportaže sa Sljemena, pokrenuli uvijek aktualno raspravu o početku gradnje žičare te zaključili kako je krajnje vrijeme da i najmlađi Zagrepčani počnu graditi slične uspomene. Jer upravo oni, kako nam je prošlog tjedna i rekao jedan od nekadašnjih radnika na žičari, najviše su voljeli vožnju prema vrhu.
Iako bi pomalo gubili hrabrost kad bi im rekli da će se, u jednom trenutku, penjati i na 65 metara iznad tla, često bi im se vožnja toliko svidjela da bi napravili i nekoliko krugova.
Nova i moderna žičara, prema projektu, trebala bi imati nešto veće kabine u koje će stati između osam i deset putnika, osam do deset malih glava uzbuđenih zbog možda i prvog odlaska na skijanje, sanjkanje ili samo šetnju iznad Zagreba. Bude li, doduše, pete sreće.
romski kralj bandić - odkad je on, nema žičare, voda je duplo skuplja, a i ostale režije... lete u nebo, prodani su svi tramvaji pa uzeti u najam... ali zato ima gradskih stanova za davanje svojim štićenicima.