Promet

Radovi na križanju Vukovarske i Savske, prometni kaos neizbježan

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
radovi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
radovi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
radovi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
radovi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
radovi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
radovi
02.08.2010.
u 12:24
Radovi neće samo skupo stajati ZET, već i putnike koji će morati tražiti alternativne puteve
Pogledaj originalni članak

“Šou-program” na križanju Savske i Vukovarske, koje je posljednji put obnovljeno prije 13 godina, počelo je rano ujutro. Nešto iza pola devet, nakon što su radnici Zagrebačkih cesta postavili privremenu signalizaciju za automobilski promet ZET-ovi i Georadovi su radnici započeli poslom, vrijednim čak 3 milijuna kuna!

Do 23. kolovoza postavit će se 550 metara novih tračnica, pet novih skretnica i tri križališta što će znatno ublažiti buku i vibracije.

Nema pravila...

Ubrzo je bilo jasno kako je vozačima najpametnije u širokom luku obilaziti raskrižje.

Oko 10 sati na križanju je došlo do kolapsa tramvajskog prometa u pravcu središta grada. Zbog onečišćenja spojnice pruge tramvaji su se zaredali sve do Vjesnikova tornja. Njih desetak gotovo 20 je minuta stajalo na mjestu. Prometna jedinica mladeži teškom je mukom regulirala promet jer se, poput često viđenih situacija, vozači uopće nisu obazirali na njihova upozorenja te su kršili sva postojeća prometna pravila.

– Vidi ovo. Ovo na svijetu nema. Ovako nešto se samo može kod nas dogoditi. Okreću se preko dvije pune crte, preko tračnica i onda preko zebre. Ovo je kaos – rekao je jedan od očajnih studenata zaduženih za stvaranje reda u “kriznom području”.

– Mi ovdje ne možemo ništa. Ljudi nas ne doživljavaju. Tek kada dođe policija oni se smire – rekao je drugi dok se nekoliko metara dalje policajac na motoru zaustavio i prekinuo “nemilosrdno” polukružno okretanje na Savskoj.

Bez tramvaja

Od četvrtka do ponedjeljka tramvaji neće voziti Vukovarskom ni Savskom. U to vrijeme obustavljen će biti promet u Savskoj od Savskog mosta do Ozaljske kao i u Vukovarskoj ulici. Ukinuti tramvajski promet će se nadomjestiti autobusima, no velike gužve su neizbježne, a iz Prečkog u centar će se putovati preko Novog Zagreba.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 45

TR
tramvaj
13:19 11.08.2010.

Vito predlažem ti da legneš pred zet i počneš štrajkati glađu kako bi dobio odgovore na svoja pitanja.

VI
Vito
08:17 06.08.2010.

Hvala tramvaj, nemam nedoumica, već te pokušavam natjerati da razmišljaš svojom glavom. Znam da se određuje i planira kad i gdje treba graditi tračnice. Budući si mlad nisi živio kad su postavljene tračice po Sveticama zbog obnove Maksimirske između Kvatrića i Bukovačke. Od onda, znači negdje 1987.g., ZET ne želi postaviti tračice između Maksimirske i Zvonimirove. A dokazalo se u tih 30-ak godina da je to potrebno. Isto tako prilikom gradnje nebodera u Ulici braće Domany porušene su stare kuće uz potok i prostor je namjenjen za spoj Horvačanske s Ljubljanskom. Vlasnici su obeštećeni na komunistički način, ali su obeštećeni. To što se sad našao jedan partijac koji koristi ovakvo stanje u Zagrebu nije opravdanje da se prilikom proširenja Ljubljanske nije napravila cesta između nje i Horvačanske. No, to je čisto političko pitanje. Pogledaj u planove ZET-a koje su objavili prije mnogo godina, dok si bio u osnovnoj, možda srednjoj školi. Tada su planirali spajanje Črnomerca s Trešnjevkom preko potoka Črnomerec. Tko se pobunio? Isti oni koji su zahtjevali natkrivanje potoka, jer im smeta kreket žaba iz tog potoka. Sve dokumentirano i objavljeno u medijima. U međuvremenu je \"Pliva\" prodana pa sad treba pitati stranci bi li nam dopustio izgradnju pruge kroz njihovo vlasništrvo. Koje su izgradili Hrvati u potpunosti. A poklonjeno je strancima u vrijeme dok je sama \"Pliva\" mogla kupovati baš te strance koji su kupili nju. Tramvaj, ne znam sve, ali o zagrebačkom prometu i lažima oko rješenja ima dosta objavljenih podataka. Da ih sam pratiš od kad si u zagrebu, znao bi kako se namjerno stvaraju prometne gužve. Možda si bio premlad kad su ZET-ovci štrajkali kvarenjem tramvaja po gradu i na taj način došli do plaće koju sad imaš. A da su prometnice uređene kako treba staajnje pokvarenih tramvaja ne bi smetalo apsolutnu kretanju tramvaja, jer bi se lako mogli zaobilaziti drugim pravcima. Primjer - Vojska bivše države je gradu poklonila zemljište iza nželjezničkog nasipa davnih 60-ih godina prošlog stoljeća kako bi grad izgradio paralelnu cestu sa Savskom. Sredinom 80-ih izgrađen je Jadranski most pa kad silaziš s njega prema gradu pogledaj s vrha mosta u kojem je smjeru okrenut. Da, nastavak je ravno u sivu zgradu, gdje se trebala nalaziti ta paralelna cesta kako bi otteretili Savsku. Sad razmisli koliko je novaca utučeno u Maksimirski stadion. I ostala nepotrebna sranja po gradu i okolici. I zbog čega? Tako da pisati o imovinsko-pravnim odnosima i ucjenama vlasnika terena može samo potpuno neupućena i zavedena osoba. Oprosti na grubosti, ali... Grad se razvija od srdišta prema rubovima, a ne proširuje dok se ne sredi pristup p prometnice kako bi sve klizilo kao po loju. A rješenje tračnica i skretnica jednosatvno se ne mogu opravdavati čudnim izgovorima, budući su u samom središtu Zagreba tri uska skretanja - Draškovićeva - Jurišićeva i Ilica - Frankopanska. Sva ostala skretanja su mačji kašalj prema ovima pa nema opravdanja da se ne izgrade. Još jedno smiješno rješenje - prvi planovi za tračnice su bili maknuti neposredno nakon objave o produžetku stare Branimirove i spoju s Heinzelovom.

Avatar Erwin Johannes Eugen Rommel
Erwin Johannes Eugen Rommel
15:23 02.08.2010.

Smjesna Luena, ta rupica kaj je imas nije za siljenje olovki nego za kakanje!!!