Oprez

Radovi u Zagrebu: Hod po Ilici – samo ako preskačete

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
ilica (1)
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
ilica (1)
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
ilica (1)
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
ilica (1)
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
ilica (1)
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
ilica (1)
08.08.2012.
u 10:00
Preskakanje tračnica nije problem za mlađe, no stariji Zagrepčani ipak koračaju s oprezom. Radovi bi, bude li sve po planu, trebali završiti 16. kolovoza
Pogledaj originalni članak

Zašto se ponovno obnavlja tramvajska pruga u samom centru grada? Pitanje je to koje ovih dana prolazi građanima dok prolaze Ilicom. Točnije, preskaču je, žele li doći s jedne strane ulice na drugu. I dok Zagrepčani vrte glavom, turisti s kartom grada u ruci začuđeno gledaju što se događa dok pažljivo preskaču preko tračnica. A tek što skrenu, primjerice u Margaretsku ulicu, radovi ih zateknu i na Cvjetnom trgu.

“Obnova je nepotrebna”

– Nisam protiv obnove, no nepotrebna je. Već se obnovila cijela pruga i to nedugo nakon što je završen centar Cvjetni – smatra prodavač kukuruza u centru grada.

No iz ZET-a tvrde drukčije. Iako je prije tri godine bila planirana rekonstrukcija pruge od Praške ulice do Frankopanske, ona je realizirana samo na dijelu od Praške do Preobraženske ulice.

– Cijela rekonstrukcija tramvajske pruge nije napravljena 2009. godine i to zbog radova HOTO grupe na Cvjetnom trgu i prolaska kamiona s materijalom tom dionicom – tvrdi Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Stoga je dio od Preobraženske do Frankopanske ulice na red došao ovog ljeta.

– Radovi se sastoje od građevinskih radova demontaže i izrade ležajnih jastuka i zamjene pričvrsnog pribora za učvršćenje tramvajskih tračnica, te zamjenu pokrovnih armiranobetonskih ploča vozne površine, dok će ZET izvršiti zamjenu potrošenih tračnica – stručno objašnjava Jurić.

Izvođač radova je tvrtka Georad, koja često posluje s Gradom Zagrebom i kojoj će se iz gradskog proračuna platiti četiri milijuna kuna. Prije tri godine radovi su stajali 4,5 milijuna kuna, a tada ih je izvodila tvrtka Dija promet.

Najopterećenija dionica

No, je li to, barem za neko vrijeme, kraj radova na obnovi tramvajske pruge u samom centru grada?

– Rok trajanja na ravnoj dionici pruge tramvajskih tračnica i ostalog pripadajućeg materijala je od 15-20 godina, a dionica tramvajske mreže od Frankopanske do Trga bana Josipa Jelačića (Praške ulice) najopterećenija je dionica na tramvajskoj mreži grada Zagreba s prevezenih više od 13 milijuna tona godišnje. To je podatak iz 2011. godine – kaže Tomislav Jurić.

Normalizacija prometa, ali i hodanja po najfrekventnijoj zagrebačkoj ulici trebala bi biti od 16. kolovoza. Tada bi, naime, kako predviđaju iz ZET-a, trebali završiti radovi. Ako sve bude išlo po planu i programu....

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

DU
Deleted user
10:30 10.04.2016.

SVI radovi na infrastrukturi grada su u funkciji privatnog kapitala. Ban centar recimo je dobio na poklon "dvorište" u vidu 3 ulice, zabrana prometa i ekskluzivnost uz svu mukte infrastrukturu a od obećanih 8 katova nadzemno-podzemne garaže blok kurelčeva-vlaška građani su dobili ..rac a privatnik 10000eura po m2.....(Bandićeva obećanja!!? ) Istovremeno je prometna osovina sjever-jug spala na jednu traku za sve tramvaje i vozila....?! Toliko je tih bisera da bi se knjige pisale.....

ZE
.zeitgeist.
10:34 08.08.2012.

1. Ploče na pruzui su oštetili horvatinčićevi kamioni. 2. Cvjetni trg se renovira zbog Horvatinčića.

JA
Jajeremija
11:20 08.08.2012.

Nije Horvatinčić budala. Prvo mu je sve dopušteno zbog javnog interesa od dvije dvorane za najam koje javnost ne zanimaju i koje će prije ili poslije zamijeniti za 12 milijuna koje mu grad poklanja za ulaz u njegovu garažu, pa mu grad sređuje kanalizaciju koju je on trebao napraviti, pa mu grad sređuje predvorje ispred oba ulaza, pa grad popravlja štetu koju su uzrokovali njegovi radovi i kakvu ta pruga još nije doživjela. S takvim pogodnostima svatko može biti poduzetnik.