Andrej Razigrajev

Ruska TV zvijezda uz puricu zove na Advent

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila
03.12.2019.
u 18:26
Ovamo treba doći po dozu blagdanskog raspoloženja, objavio je na Instagramu, gdje ima 100.000 pratitelja
Pogledaj originalni članak

Nema tko ga ne zna u Rusiji. Gledaju ga na TV ekranu više od 10 godina. A popularan je postao najviše zahvaljujući svom angažmanu na MUZ-TV-u, ruskom pandanu MTV-a. Štoviše, postao je zaštitno lice tog kanala, a njegovu emisiju “Otpusk bez putevki” u posljednje tri sezone pogledalo je 25 milijuna ljudi. Mjesta koja Andrej Razigrajev promovira na malim ekranima postaju iznimno popularna nakon što ih predstavi svojim sunarodnjacima. Nema sumnje stoga da će se tako i broj ruskih turista povećati u hrvatskoj metropoli nakon 21. prosinca, kad će se njegova turistička emisija emitirati.

Što jesti, gdje spavati...

Jer Razigrajev je ovih dana u posjetu metropoli i zagrebačkom Adventu, kroz koji njega i ekipu vodi Rajko Ružička, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Rusiji. Kako bi im dočarali kompletnu sliku života u Zagrebu, u suradnji s gradskom Turističkom zajednicom izabrali su lokacije koje će obići. Fokus je na lokacijama Adventa, no obišli su i Tehnički muzej Nikola Tesla, provozat će se uspinjačom, popeti se na kulu Lotrščak i snimiti legendarni pucanj Gričkog topa, a na izlet će otići u SalajLand kod Čazme, imanje koje krasi pet milijuna lampica.

Kako bi dojam bio potpun, moraju probati i domaću kuhinju, pa će tako, primjerice, štrukle kušati u Le Bistrou hotela Esplanade, poznatom po tome da se ondje pripremaju jedne od najboljih u gradu, a ručak su pojeli i u Starom fijakeru, prvom restoranu u zemlji koji je dobio oznaku posebnog standarda “Hrvatska autohtona kuhinja” i koji je, kažu Zagrepčani, mjesto gdje se osjeća stari duh metropole. Njeguju ga članovi obitelj Juras, koja lokal drži od devedesetih.

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Domaće delicije, koje su pripremali s kuharicom Đurđom Bečirević, isprobali su u Starom fijakeru. Obišli su također mnoge lokacije božićnoga sajma, čija ih je atmosfera oduševila

– No gostiona na ovoj lokaciji postoji već 150 godina. Prvi se put spominje 1869. u registru ugostitelja, navodi se da je ovdje radio “Kerčmarski obrt” – govori vlasnik Tomislav Juras, koji je povijest objasnio i ruskoj ekipi dok su dogovarali scenarij.

– Obišli smo već neke lokacije Adventa, oduševljeni su atmosferom koja vlada u gradu – kaže Rajko Ružička, dok Razigrajev dodaje da nisu pogriješili što su došli u Zagreb na božićni sajam.

– Božić u Pragu, Kölnu, Budimpešti, pa čak i u Nürnbergu, previše je očit izbor. Zagreb je pravo mjesto kamo se može otići po dozu blagdanskog raspoloženja – objavio je na svom Instagram profilu, gdje ima gotovo 100 tisuća pratitelja.

Svrha je emisije, ističe Razigrajev, da gledateljima pokaže kako se ponašati ako nisu uplatili aranžman, već su jednostavno kupili avionsku kartu te žele osjetiti grad očima lokalnog stanovništva. Andrej im pokazuje kamo ići, što jesti, kako pronaći najbolji smještaj, a naglasak je na cijenama prihvatljivima većini jer on ne želi pokazivati luksuz.

Troše 140 eura po danu

Tako su u Starom fijakeru odlučili snimiti kako se priprema tradicionalni božićni i novogodišnji ručak, pa je izbor bio očit: na stolu su se našli purica s mlincima, sarma s restanim krumpirom te palačinke s vajnšatoom. No prvo je Razigrajev zasukao rukave i s glavnom kuharicom Đurđom Bečirević provjerio kako se purica soli, dok mu je ona objasnila da se na jednak način spremala u njenoj obitelji dok je bila mala.

– Glavni proizvod na ruskom turističkom tržištu, što se tiče Hrvatske, još su more i naša obala, no radimo na tome da se to promijeni – kaže Ružička, dodajući da su Rusi među najboljim potrošačima. Troše i 140 eura po danu, a posljednjih godina sve ih je više na odmoru u Hrvatskoj. U prvih deset mjeseci ove godine u Zagrebu su ostvarili 11.200 dolazaka i 24.000 noćenja, odnosno osam posto više dolazaka i 15 posto više noćenja nego lani.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Mirobulesic
Mirobulesic
08:34 05.12.2019.

još da se ruskim turistima ukinu vize..... di bi nam kraj bio