Konzorcijski tim, četiri tvrtke iz Austrije, Njemačke i Hrvatske, s predstavnicima gradskog Ureda za promet jučer je i službeno predstavio projekt izrade prve faze integriranog prijevoza putnika, kojim bi stanovnici Zagreba, Zagrebačke i Krapinsko-zagorske županije s jednom kartom, koja bi vrijedila kod svih operatera i prijevoznika, putovali unutar te dvije županije.
– Inicijativa je pokrenuta devedesetih, 2006. napravljena je studija, a lani je konačno potpisan sporazum o pokretanju – kazali su iz gradskog Ureda za promet. U studenom bi projekt trebao biti dovršen, a sustav su razradili samo organizacijski.
– Problem je bio uskladiti 26 različitih politika poslovanja, koliko ima prijevoznika na tom području – rekao je Markus Frewein, jedan od autora.
Bitno je da vlakovi i autobusi te tramvaji ne voze paralelno istim trasama, što je slučaj u Zagrebu. Polaske bi se reguliralo s obzirom na broj putnika pa bi tako, kad je najveća špica za odlazak na posao, tramvaji vozili češće nego u vrijeme kad gužve nisu velike.