Od početka ovog tjedna Turističku zajednicu glavnog grada vodi Martina Bienenfeld. Nova direktorica dolazi iz kruga bližih suradnika zagrebačkoga gradonačelnika, a za nju su, među sedam kandidata, jednoglasno bili svi članovi Turističkog vijeća predvođeni njegovim predsjednikom Milanom Bandićem.
U uredu na Kaptolu zatiče uhodanu ekipu i solidne turističke temelje, kao ostavštinu svoje umirovljene prethodnice Amelije Tomašević.
:.Razgovaramo o prioritetima nove direktorice, pričama da je natječaj bio namješten, o tome kako je protekao prvi radni dan...
U ugodnoj radnoj atmosferi, na sastancima s novim kolegama i suradnicima. Prvi su dojmovi zaista dobri, okružena sam mnogim zanimljivim i kvalitetnim ljudima.
::Što su vam prioriteti, hoćete li dovesti neke nove ljude u TZ Zagreba, hoće li najbliži suradnici bivše direktorice ostati i vaša desna ruka?
Prvo želim detaljno upoznati cjelokupni sustav s nove pozicije, s obzirom na to da kao donedavna voditeljica Odjela za turizam pri Gradskom uredu za gospodarstvo, rad i poduzetništvo Grada Zagreba, jako dobro poznajem turističku sliku Zagreba.
Također, potrudit ću se razviti što bolji odnos s mojim novim timom ljudi, a radujem se što u Turističkoj zajednici grada Zagreba prepoznajem odličan tim.
::Jeste li zadovoljni turističkim statusom i rezultatima glavnoga grada?
Apsolutno! Zagreb bilježi pozitivne rezultate iz mjeseca u mjesec, proglašeni smo drugom najpoželjnijom destinacijom u Europi prema internetskom portalu European Best Destinations, mnogi svjetski mediji pišu o našem gradu, a posjetitelji nam dolaze iz svih dijelova svijeta… Dosadašnja direktorica, gospođa Amelia Tomašević, ostavila mi je jako dobro nasljeđe, ali to mi je i veliki izazov u daljnjem radu. Naravno, mjesta za poboljšanja uvijek ima.
::Kakva je vaša vizija turizma u Zagrebu?
Turistička zajednica grada Zagreba radi sukladno Operativnom marketinškom planu turizma grada Zagreba za razdoblje 2011. – 2016. kojim je stvoren okvir razvoja destinacije i strateške preporuke. Vjerujem da će turistički potencijal grada biti još više iskorišten, nakon realizacije velikih infrastrukturnih projekata poput novog terminala Zračne luke Zagreb i gradnje kongresnog centra. Turistička zajednica će se i dalje truditi što više promovirati Zagreb te obogatiti turističku ponudu, a posebno ćemo poticati razvoj turističke infrastrukture, atrakcija i događanja, kako bismo unaprijedili stečenu poziciju te pretvorili naš grad u pravu turističku zvijezdu Hrvatske.
::Turistički kuloari su vas spominjali kao buduću direktoricu Turističke zajednice Zagreba puno prije umirovljenja bivše direktorice Amelije Tomašević. Kako odgovarate onima koji kažu da je natječaj bio namješten za vas?
S osmijehom… Natječaj za direktora bilo koje turističke zajednice u Hrvatskoj, pa tako i TZ Zagreba, mora biti raspisan u skladu sa zakonom i propisima tako da su uvjeti za izbor propisani za sve. To je moj jedini odgovor na ovo pitanje.
::Dolazite s radnog mjesta s kojeg ste na brojnim projektima tijesno surađivali s TZ-om Zagreba, možete li iz prve ruke posvjedočiti koliko je gradskim vlastima stalo do turizma?
Izuzetno im je stalo. Zagreb je danas tako uspješan i turistički prepoznatljiv upravo zahvaljujući sinergiji gradskih struktura i same Turističke zajednice grada Zagreba. Naime, TZGZ usko surađuje sa svim okosnicama turizma u Hrvatskoj – bila to državna tijela, gradska tijela ili sami akteri turističke ponude i članovi turističke industrije. Nužnost takvog povezivanja proizlazi sama iz sebe jer jedino tako možemo poboljšati turističko–kongresnu sliku Zagreba, a samim time i Hrvatske.
Turistički potencijal će biti još više iskorišten realizacijom projekta putničkog terminala zagrebačke zračne luke, kaže gđa Bienenfeld. Sudeći po dosadašnjoj dinamici radova, to bi direktorica TZ Grada Zagreba mogla dočekati u penziji.