Na samom istočnom ulazu u grad Samoborci su dobili i prvi “svoj” trgovački centar. Na dan otvaranja, parkiralište s 300 mjesta bilo je popunjeno, a stanovnici su se požurili kako bi vidjeli što nudi 12 trgovina smještenih na 8500 metara četvornih, među kojima su i Müller kao glavni zakupac, CCC, C&A, Jysk, Elipso, Takko, KiK, Galileo, SportVision...
Trgovački centar, koji su nazvali “Shopping Gallery Samobor”, ima koncept tzv. retail parka, odnosno svaka trgovina ima svoj zaseban ulaz s vanjske strane zgrade. Investicija, koja je vrijedna više od 10 milijuna eura, otvorila je više od sto novih radnih mjesta u Samoboru. Ovo je prvo takvo ulaganje američkog investitora Silverleaf Dva d.o.o. u Hrvatskoj.
– Uglavnom i biramo sekundarne (s oko 300.000 stanovnika) i tercijarne gradove (od 50 do 150 tisuća stanovnika) kao mjesto gradnje. Glavni su gradovi zasićeni trgovačkim centrima, a Samobor je, poslije Zagreba, najjači grad po kupovnoj moći u Hrvatskoj – rekli su u Silverleafu.
I prije nego što su krenuli u gradnju računali su na blizinu granice, s očekivanjima da će njihovu centru gravitirati i stanovnici Brežica i Svete Nedelje, ukupno sa Samoborcima šezdeset do sedamdeset tisuća ljudi. A i sami Samoborci zadovoljni su zbog otvaranja jednog takvog centra u njihovu gradu.
– Dosad smo u šoping odlazili u Zagreb, sad više ne moramo jer centar ima dućane koji su najposjećeniji i tamo – kažu. Tijekom cijelog dana dućani su nudili 20-postotni popust, a povodom otvorenja, u nedjelju. 6. ožujka radit će do 20 sati, iako će inače radno vrijeme biti do 14. Od ponedjeljka do subote trgovine će biti otvorene od 9 do 21 sat.
Što je tu koštalo 10 milijuna eura ? Pa to je sklepano, doima se poput provizorija, samo sa dodanom nadstrešnicom s prednje strane. I gdje je tu barem 50 do 150 tisuća potencijalnih posjetitelja - na koje čeka samo 12, uglavnom trećerazrednih, trgovina. Ili je netko grdo preveslao investitora, ili investitor prodaje maglu.