Dugo Selo

Sagradit ćemo pothodnik i novi kolodvor po europskim standardima

Foto: HŽ Infrastruktura
ds
Foto: HŽ Infrastruktura
ds2
30.03.2017.
u 16:31
Novo ruho stari bi kolodvor trebao dobiti tek 2020. Dio je to projekta HŽ Infrastrukture teškog ukupno 1,5 milijardi kuna
Pogledaj originalni članak

Nove čekaonice, pothodnici i moderna zgrada po europskim standardima zamijenit će stari i oronuli željeznički kolodvor u Dugom Selu.

Radovi će početi sljedeće godine, a kolodvor bi novo ruho trebao dobiti do 2020. Za tada je predviđen kompletan završetak radova na najvećem projektu HŽ Infrastrukture sufinanciranom iz fondova EU, rekonstrukciji postojećeg i gradnji drugog kolosijeka na dionici pruge Dugo Selo – Križevci. U sklopu projekta rekonstruirat će se i vrbovečki te križevački kolodvor, a u Gradecu će se sagraditi potpuno nova željeznička stanica. Radovi su vrijedni 1,5 milijardi kuna, a izvodi ih konzorcij koji čine tvrtke DIV, Dalekovod i Zagrebmontaža. Trenutačno traju radovi na poddionici između Vrbovca i Križevaca.

– Kada projekt bude završen, pruga će biti brža i propusnija a putovanje sigurnije jer će biti uklonjeni željezničko-cestovni prijelazi, a umjesto njih sagradit će se 11 nadvožnjaka i jedan podvožnjak. Ugradnjom 20 kilometara zidova za zaštitu od buke povećat će se kvaliteta života ljudi uz prugu – istaknuo je voditelj projekta Tihomir Lažeta.

Dugoselski kolodvor, kojim je vlak prvi put prošao davne 1870. godine, danas je zbog svoga geoprometnog položaja žila kucavica grada te jedna od najvažnijih poveznica okolnih mjesta s metropolom.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

Avatar Cathriné
Cathriné
20:29 05.04.2017.

Kad će slavonija doći na red :(

RE
rennes
08:57 31.03.2017.

Što, znači HŽ, odnosno država dugoročno odustaju od moguće najvažnijeg teretnog/putničkog željezničkog pravca na 10 paneuropskom koridoru, pravca Zagreb-Dugo Selo-Vinkovci, koji čini najvažniji dio pružnog sustava države?!! A isti je pravac u očajnom stanju, godinama samo krpan, bez ozbiljnijih ulaganja u rekonstrukciju i modernizaciju! Ilustracije radi, od Zagreba do Sl. Broda prije desetak godina vozilo se okruglo 2 sata, dok je na istom pravcu, čak i onim modernim Končarevim vlakovima danas potrebno preko 3 sata, jer su bitno smanjene brzine na pravcu iz sigurnosnih razloga! Ima tu još takvih dubioza unutar HŽ-a, koje je jako teško opravdati zdravim razumom, kao što je i neulaganje u modernizaciju pravca prema Dalmaciji, ukidanje pojedinih linija, suludo smanjivanje frekvencije pojedinih vlakova... Čovjek si postavi pitanje, znaju li masno preplaćene uprave HŽ-a kao i naše vlasti koji je core business željezničarske tvrtke, ili možda imaju neke druge planove!

RE
rennes
08:46 31.03.2017.

Svaka čast da se bilo što gradi, pa tako i ovaj pravac pruge! Rekavši to ne mogu se više načuditi poslovno-ulagačkoj politici HŽ-a, odnosno naših vlasti! Koliko god bio važan ovaj pružni koridor, mislim da je u barem istom rangu, pa čak i bitno jači pravac Zagreb-Dugo Selo-Vinkovci, koji je sasvim sigurno najznačajnija putnička dionica HŽ-a! Kada se planira konačno početi s rekonstrukcijom i uređenjem tog pravca, koji je u katastrofalno lošem stanju, a dijelu od Novske samo jednotračna linija?!! ne znam jesam li možda nešto propustio, ali upravo se ova vlada želi pokazati kao ona koja će važnim projektima podići Slavoniju i hrvastski istok iz letargije i propasti! Kako to misle postići ako se konstantno veliki novci ulažu na zapadnom dijelu države?!!