tko čeka...

Situacija na Jadranskom mostu konačno se miče s mrtve točke? Evo kada bi tramvaj onuda ponovno mogao voziti

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Situacija na Jadranskom mostu konačno se miče s mrtve točke? Evo kada bi tramvaj onuda ponovno mogao voziti
16.01.2024.
u 10:57
'Dok će se na istoku izvoditi radovi, na zapadnom će se dijelu odvijati promet u oba smjera uz posebnu regulaciju prometa'
Pogledaj originalni članak

Još samo malo strpljenja i Jadranskim mostom opet će voziti tramvaj. Slušaju to Zagrepčani već jako dugo, a prvo obećanje bio je lipanj 2023. To se, ipak, nije dogodilo, a najnovija je informacija da bi se za povratak 7-ice i 14-ice preko mosta trebao pričekati kraj 2024. 

Riječi su to Ante Nevistića, voditelj odjela za investicijsko održavanje iz Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove koji je za HRT najavio početak radova na sjevernom prometnom provizoriju za preusmjeravanje prometa koji je potreban zbog sanacije grednog dijela mosta preko Save. 

-Radovi će koštat oko 330 tisuća eura, skupa s nadzorom. Oni su neophodni da bi se radovi na grednom dijelu mogli nastaviti. Prvo će se izvoditi istočna, a zatim zapadna strana mosta. Kada će se na istoku izvoditi radovi na zapadnom će se dijelu odvijati promet u oba smjera uz posebnu regulaciju prometa. Otprilike mjesec i pol dana, no sada smo u zimskom razdoblju. Ako ne bude kiše bit će gotovo do kraja veljače- najavio je Nevistić.

VEZANI ČLANCI: 

garaža s 800 mjesta, stanovi, hotel...

Pogledajte vizualizacije: Ruglo u centru Zagreba odlazi u povijest, imamo detalje projekta o kojem se dugo priča

Usto će, umjesto dosadašnjih stotinjak automobila na vanjskom parkiralištu, blok moći primiti osam puta više vozila u podzemnoj garaži. Glavna atrakcija bit će pak zgrada "Pjenica", koja je trenutačno u derutnom stanju. Bivši industrijski pogon za proizvodnju kvasca pretvorit će se u kulturno središte tog dijela kvarta, po uzoru na Laubu.

Radovi na prometnom provizoriju, dodao je, neće ometati promet mostom. Ante Borovina, inženjer iz tvrtke Spegra koja izvodi radove konstrukcijske obnove, potvrdio nam je kako bi se radnici na zadnju etapu na gornjem dijelu mosta trebali vratiti negdje u ožujku. 

Podsjetimo, umjesto tramvaja, supstitucija za prijelaz javnim prijevozom preko Jadranskog mosta nešto manje od godinu i pol dana je autobusna linija 607, a stručnjak za javni prijevoz i profesor s Prometnog fakulteta Marko Ševrović svojedobno je za Večernji komentirao kako su u tom smislu Zagrepčani itekako zakinuti za kvalitetu usluge javnog prijevoza.

– Na toj se dionici automobilski i tramvajski prijevoz ne miješaju jer tramvaj ima svoj koridor pa ne treba čuditi što je sada putovanje preko mosta u autobusu i nešto sporije. Najveći problem gradske uprave jest taj što oni otvaraju jedan ili dva zahvata koji onda paraliziraju određeni dio Zagreba – kazao je Ševrović.

>>VIDEO: Uklanjanje bora na Trgu bana Jelačića

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar neugodan
neugodan
14:03 17.01.2024.

kinezi bi u 1g napravili 3 takva nova!!!

PE
Pendrek57
12:26 17.01.2024.

Teska sramota NeMozemo.

SL
slonko
12:47 17.01.2024.

Mogli su ga ostaviti da se sruši, izgrađen je davne 1981., a ne ga ići popravljati, pa nitko ne bi prigovarao Tomaševiću! Jer, gdje su bili stručnjaci kad je most građen, koji su mislili da će trebati i popraviti pa promjeniti projekt. I Most mladosti se popravljao godinama, a to isto čeka i Most slobode. A nas čekaju gužve jer ima premalo mostova preko Save.