OD RUJNA U ZAGREBU

Sjediš na kavi i mijenjaš podatke na uplatnicama: Nakon udaje do novog prezimena u tri klika

Foto: Žarko Bašić/PIXiSELL
U Holding centru predstavljena platforma za komunikaciju gradskih službi
Foto: Žarko Bašić/PIXiSELL
Gradonačelnik Bandić predstavio je platformu u Holdingu
Foto: Žarko Bašić/PIXiSELL
U Holding centru predstavljena platforma za komunikaciju gradskih službi
Foto: Žarko Bašić/PIXiSELL
U Holding centru predstavljena platforma za komunikaciju gradskih službi
09.08.2018.
u 19:46
Nakon udaje, primjerice, novo prezime upisuje se u tri klika
Pogledaj originalni članak

Fešta je bila dobra, svadba je trajala do jutarnji sati, a sad kad su se napisale zahvalnice, vrijeme je za onaj gori dio posla – promjenu dokumenata. Nova osobna, nova vozačka, a za novopečene supružnike i odlazak u svaku komunalnu tvrtku da bi računi i dalje mogli dolaziti, ali na novo prezime.

Da mladence muke poštede barem u jednoj stvari, dosjetili su se u Holdingu, u kojem će se od rujna sve promjene podataka ovakve vrste moći napraviti i preko interneta.

Što treba, toga će biti

Što se, konkretno, mladenaca tiče, oni će na jutarnjoj kavi mobitelom na sučelje Holdingove stranice učitati fotografije svojih osobnih iskaznica i vjenčanog lista, napisati novo prezime i riješiti promjenu i prije nego što im se u omiljenom napitku otopi šećer.

– Korisnici će većinu zahtjeva iz redovnog poslovanja, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolaska građana u naše poslovnice i ovisnih trgovačkih društava, moći generirati elektronički, odnosno pristupajući putem internetskog sučelja – objašnjava Tomislav Jurić iz Holdinga, iz kojeg će uz sljedeće račune na kućne adrese poslati i upute o novoj usluzi koju nude.

Pogledajte video - Kako građani dijela Novog Zagreba reagiraju što ostaju bez tramvaja

Spajanje i promjene podataka preko interneta bit će u potpunosti sigurne jer, govore u Holdingu, sustavu će se pristupati preko platforme e-građani.

Centar, kombi, internet

– Zahtjevi za promjenu naziva obveznika, promjenu adrese dostave računa, zahtjevi za preknjiženje – nabraja Jurić što će se na samom početku moći obaviti preko mreže, pa odmah dodaje kako će se sustav nadograđivati u skladu sa željama i potrebama korisnika. I ove koje će sad uvesti, rezultat su, kaže, upravo komunikacije sa Zagrepčanima.

– Izradit će se ponajprije digitalne platforme za one najčešće zahtjeve koje, analizirajući pozive korisnika, građani koriste i zbog kojih moraju osobno dolaziti u više poslovnica društva – rekli su nam u Holdingu, u čiji pozivni centar stigne i do 80 tisuća poziva na mjesec. Samu inovaciju, vjeruju, Zagrepčani će dobro prihvatiti.

– Prije nešto više od godinu dana predstavili smo mobilni korisnički centar koji obilazi kvartove, a koji je zamišljen više za stariju populaciju. Odaziv je zaista veliki i dolaze nam svi, a sad smo se odlučili okrenuti i mlađim ljudima koji žive brzo i žele sve obaviti odmah – kaže Tomislav Jurić.

Na novom sučelju jednostavan izbornik

Promjena korisničkih podataka radit će se tako da će se upisivati ime i prezime, novo prezime nakon vjenčanja i e-mail adresa, a priložit će se fotografije osobnih iskaznica te vjenčanog lista. Ako se pokoji dokument zaboravi, sustav će korisnika na to i upozoriti.

Preknjiženje kartice, promjena adrese primanja računa i već spomenuti korisnički podaci bit će prvi na novom izborniku Holdinga, a s njega će se moći upravljati i jedinstvenom uplatnicom, kao i zatražiti da se računi više uopće ne dobivaju poštom, već isključivo online.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

DU
Deleted user
20:53 09.08.2018.

Ajde ne riserite, 4 mjeseca vam treba da promijenite vlasnika nekretnine na uplatnicama, već godinu dana retardirani uhljebi iz holdinga ne uspijevaju spojiti uplatnice u jednu.. Treba to uhljebsko leglo pod hitno razjuriti na burzu...

AF
AfganistanskiHrvat
22:19 10.08.2018.

Nisam znao kako Holding ima veze s promjenom imena i matičarskim poslovima ali sam se uvjerio da je Holding iznad policije i zakona RH.

DU
Deleted user
07:41 10.08.2018.

Pa u globalu gledano, već je bilo i vrijeme da se počnemo služiti tzv. "globalnim netom" ili Internetom, no tu ne leži problem!? Problem je da iako možeš dobiti "recimo drugo prezime" ipak moraš promijeniti desetke dokumenata i fizički to odraditi, iako je na tisuće radnika javne službe, koji bi nakon takve promjene, mogli "novoj osobi" poslati "sve dokumente" a njih je strašno mnogo! Mnogo korisnijim bi bilo da "recimo postoji jednoobrazni Zdravstveni sustav" gdje bi, gdje god da ste u Hrvatskoj, bilo nekom specijalisti vidljivo, od čega bolujete, koje lijekove uzimate, a koliko smo još daleko od tako nečeg, znam da svaki liječnik u pravilu ima neki svoj način, neki svoj program, a vezani su samo za lijekove u "Centralnoj bazi podataka"! To je tako sitno korištenje mogućih resursa da je neopravdano i više u 21. stoljeću "ne drži vodu"! Povezano bi moralo biti "sve što je moguće povezati" a da se ne naruši "privatnost neke osobe"! Što radimo po tom ili na tom pitanju? Tko piše jedan program gdje postoje gdje god da dođeš svi podaci o vama?! Recimo da upišete OIB i da policajac koji Vas legitimira, zna sve o vama, bar što se tiče svog dijela domene u kojoj radi?! Tako, doktor, tako bilo koji sudac, itd, itd!? Mi kupimo za vođenje Knjigovodstva i sličnih potreba, plaća, PDV-a SAP program za praćenje (inače je to Njemačka inačica), a imamo mnogo bolje, deset puta jeftinije domaće programe za vođenje knjigovodstva? Ispada da je sve strano "bolje" od našeg?!