Fešta je bila dobra, svadba je trajala do jutarnji sati, a sad kad su se napisale zahvalnice, vrijeme je za onaj gori dio posla – promjenu dokumenata. Nova osobna, nova vozačka, a za novopečene supružnike i odlazak u svaku komunalnu tvrtku da bi računi i dalje mogli dolaziti, ali na novo prezime.
Da mladence muke poštede barem u jednoj stvari, dosjetili su se u Holdingu, u kojem će se od rujna sve promjene podataka ovakve vrste moći napraviti i preko interneta.
Što treba, toga će biti
Što se, konkretno, mladenaca tiče, oni će na jutarnjoj kavi mobitelom na sučelje Holdingove stranice učitati fotografije svojih osobnih iskaznica i vjenčanog lista, napisati novo prezime i riješiti promjenu i prije nego što im se u omiljenom napitku otopi šećer.
– Korisnici će većinu zahtjeva iz redovnog poslovanja, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolaska građana u naše poslovnice i ovisnih trgovačkih društava, moći generirati elektronički, odnosno pristupajući putem internetskog sučelja – objašnjava Tomislav Jurić iz Holdinga, iz kojeg će uz sljedeće račune na kućne adrese poslati i upute o novoj usluzi koju nude.
Pogledajte video - Kako građani dijela Novog Zagreba reagiraju što ostaju bez tramvaja
Spajanje i promjene podataka preko interneta bit će u potpunosti sigurne jer, govore u Holdingu, sustavu će se pristupati preko platforme e-građani.
Centar, kombi, internet
– Zahtjevi za promjenu naziva obveznika, promjenu adrese dostave računa, zahtjevi za preknjiženje – nabraja Jurić što će se na samom početku moći obaviti preko mreže, pa odmah dodaje kako će se sustav nadograđivati u skladu sa željama i potrebama korisnika. I ove koje će sad uvesti, rezultat su, kaže, upravo komunikacije sa Zagrepčanima.
– Izradit će se ponajprije digitalne platforme za one najčešće zahtjeve koje, analizirajući pozive korisnika, građani koriste i zbog kojih moraju osobno dolaziti u više poslovnica društva – rekli su nam u Holdingu, u čiji pozivni centar stigne i do 80 tisuća poziva na mjesec. Samu inovaciju, vjeruju, Zagrepčani će dobro prihvatiti.
– Prije nešto više od godinu dana predstavili smo mobilni korisnički centar koji obilazi kvartove, a koji je zamišljen više za stariju populaciju. Odaziv je zaista veliki i dolaze nam svi, a sad smo se odlučili okrenuti i mlađim ljudima koji žive brzo i žele sve obaviti odmah – kaže Tomislav Jurić.
Na novom sučelju jednostavan izbornik
Promjena korisničkih podataka radit će se tako da će se upisivati ime i prezime, novo prezime nakon vjenčanja i e-mail adresa, a priložit će se fotografije osobnih iskaznica te vjenčanog lista. Ako se pokoji dokument zaboravi, sustav će korisnika na to i upozoriti.
Preknjiženje kartice, promjena adrese primanja računa i već spomenuti korisnički podaci bit će prvi na novom izborniku Holdinga, a s njega će se moći upravljati i jedinstvenom uplatnicom, kao i zatražiti da se računi više uopće ne dobivaju poštom, već isključivo online.
Ajde ne riserite, 4 mjeseca vam treba da promijenite vlasnika nekretnine na uplatnicama, već godinu dana retardirani uhljebi iz holdinga ne uspijevaju spojiti uplatnice u jednu.. Treba to uhljebsko leglo pod hitno razjuriti na burzu...