Zbog manjka dijelova za popravak novih niskopodnih tramvaja, "komada" se dio voznog parka te se uzimaju dijelovi s tridesetak tramvaja i njima se "krpaju" kvarovi na ostalima! Otprilike polovica "tramvaja za dijelove" je na Trešnjevci, a ostali su u garaži u Dubravi.
Raspisan natječaj
Zbog toga nedostaje petina novog voznog parka, na čije su linije uvedeni stari tramvaji. ZET je u ovoj situaciji, navodno jer je Končar, koji je dužan servisirati tramvaje i za to mjesečno dobiva 4,5 milijuna kuna, dužan Siemensu koji mu neće isporučiti dijelove. Darinko Bago, šef uprave Končara, kaže da mu je prvi glas komadanje tramvaja, a posebno ga je uzrujalo spominjanje Siemensa.
– Oni su nam konkurenti, što bismo mi od njih uzimali dijelove. Sami ih proizvodimo – rekao je Bago. Iz više izvora u ZET-u doznajemo da je Siemens radio motore i elektroniku. Također, za četiri niskopodna tramvaja nema postolja i kotača jer je gradonačelnik Milan Bandić uoči izbora forsirao puštanje tramvaja u promet te su skidana postolja s postojećih i stavljana na najnovije da mogu voziti. Krajem prošlog mjeseca Zagrebački je holding raspisao natječaj za postolja i kotače za tramvaje i niz drugih dijelova.
– Stalno kruži priča da nema dijelova. Ne bih to kritizirao jer je više dobavljača, od Siemensa do japanskih tvrtki, te ih je teško nabaviti. Sada se pokazuju nedostaci dok se sistem ne uhoda, što je normalno u svakom sustavu. To se ne odražava na vozni red – rekao je Ante Harni, šef Sindikata vozača tramvaja.
Baričević ignorira
Voditelj ZET-a Dubravko Baričević nije odgovorio na pitanja koja smo mu poslali još prošlog tjedna, a u više navrata se nije javljao ni na mobitel. Tako nismo doznali ni je li se povećao trošak obnove tračnica jer su novi tramvaji teški oko 46 tona, što je dva do tri puta više od starih, te zbog toga brže uništavaju tračnice koje im nisu prilagođene.
ajme koliko budala na jednom kupu krade od naroda koji je očito gluplji ,a toliko pati od etiketiranja.