Križanje Av. V. Holjevca i Ul. Hrv. bratske zajednice

Spuštaju vibracijske trake s 1,5 na 0,5 cm

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
23.3.2015., Zagreb - Novi lezeci policajci u Ulici Hrvatske bratske zajednice preko svih prometnih traka. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
25.08.2010., Zagreb - Prometna nezgoda na krizanju Avenije Veceslava Holjevca i Bundeka. Autobus udario u semafor i skoro ga srusio. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
29.03.2015.
u 08:36
Niže vibracijske trake postavit će se uskoro i na križanju kod Bundeka
Pogledaj originalni članak

Vibracijske trake na križanju Avenije Većeslava Holjevca i Ulice Hrvatske bratske zajednice Zagrebačke ceste spuštat će noću tijekom sljedećeg vikenda, a nakon toga trake će biti postavljene i na križanju pored Bundeka.

Naime, vibracijske trake koje su prije 10-ak dana neugodno iznenadile vozače zbog visine od 1,5 centimetara te su automobili zbog njih poskakivali, bit će spuštene na 0,5 centimetara. Nakon što se spuste trake postavljene u smjeru jug - sjever i smjeru istok - sjever, bit će postavljene i na kolniku iz smjera Slavonske avenije prema sjeveru i jugu Ulice Hrvatske bratske zajednice. Na novu visinu postavit će se i najavljene vibracijske trake na križanju Av. Većeslava Holjevca i ulica Jozsefa Antalla i Damira Tomljanovića - Gavrana.

– Prometna oprema postavljena je na zahtjev Službe za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave zagrebačke u sklopu sanacije opasnih mjesta na prometnicama, a visina vibracijskih traka prilagodit će se prema nalogu očevidne komisije – kazao je Dinko Bilić, pročelnik za uređenje i izgradnju grada. Dodao je da će se ista rješenja za smirivanje prometa koristiti i na drugim opasnim križanjima u gradu.

– Najčešći uzrok prometnih nesreća je nepropisno prestrojavanje, neodržavanje razmaka, prekomjerna brzina i nepoštovanje crvenog svjetla. Prema analizi, u posljednje tri godine samo na raskrižju Avenije V. Holjevca i Ul. Hrvatske bratske zajednice dogodilo se 130 prometnih nesreća, u kojima su 34 osobe ozlijeđene – istaknuo je Bilić opravdavajući tako postavljanje vibracijskih traka.

>>Kod NSK-a i fontana spuštaju tek postavljene 'ležeće policajce'!

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

D1
da...100
15:52 28.03.2015.

Ma bili su grozni. Nisu se dizali postepeno pa su imali bridove. Inače se ne vozim brzo ali tamo bi morao usporiti znatno više od dozvoljenih 40km/h jer stradaju gume. Amortizeri nisu stigli odraditi zbog konstrukcije "usporivača". Hvala svima koji su zaslužni za zamjenu.

MA
malaliba
09:53 29.03.2015.

Bolje da postave žive policajce, pa zarađuju lovu, a ne da nam uništavaju aute! Nesreće se ne događaju zato što nema "uspornika",već zato što vozači nepropisno voze.

ZA
zambezi
18:24 28.03.2015.

Mislim da treba uspornike,kak vole govorit ovi mudri i pametni ljudi iz "struke",stavit na okretista tramvaja,u dubravi,črnkasu,remizi,jer sam primjetio da penzici prebrzo trce na tramvaj! Onda i na autoceste,dok jos nisu monetizirane,jer ovima sto voze preko 130 nitko iz policije nezna na koji nacin stat na kraj da ne voze prebrzo.