Od Mihaljevca do Dolja “klizeći” za osam minuta. Nema više osjećaja kao da se Gračanima vozi u barci usred oluje jer rekonstruirana je pruga, baš kao i niskopodna petnaestica, pravi pogodak – komentirali su zadovoljni stanovnici Podsljemena, koji su se prvi put nakon pola godine radova na trasi jučer provozali rutom koja predstavlja prvu fazu realizacije sljemenske žičare.
Važno da je u funkciji
Pruga je genijalna, složili su se, ali ne i okoliš koji je prati. Kao što je Večernji list već pisao, tramvajska stajališta, prijelazi preko pruge, ali i oborinski kanali još uvijek trebaju dodatne radove, a složio se s tim jučer i gradonačelnik Milan Bandić, koji je obećao kako će se svi nedostaci ukloniti u najkraćem roku. S popravljanjem se krenulo odmah, potvrdio je i predsjednik Gradske četvrti Podsljeme Krešimir Kompesak, koji je objasnio kako je već jučer asfaltiran prijelaz na stajalištu kod škole u Gračanima, a najkasnije do jeseni uredit će se i nadstrešnice te odvodni kanali.
– Teren sam obilazio svaki dan otkad radovi traju. Naravno da se uvijek može bolje, ali sad nam je bilo važno da prugu stavimo u funkciju kako ljudi iz Gračana više ne bi patili – objasnio je Krešimir Kompesak, pa dodao da će se okoliš oko pruge, koja se ove godine temeljito obnavljala prvi put nakon što je 1957. otvorena, urediti. Niskopodna petnaestica, koja je, primijetili su stanovnici Gračana, vozila samo ujutro kad je rekonstruiranu liniju otvorio gradonačelnik, dok je kasnije zamijenjena “starim Čehom”, uskoro bi na pruzi mogla dobiti i društvo.
Bez presjedanja
– Lobiramo za to da stanovnici Podsljemena, ali i oni koji tramvajem budu išli do žičare i prema Sljemenu, ne moraju presjedati na Mihaljevcu. Ideja je da osmica i četrnaestica jednostavno produže svoju standardnu rutu sve do Dolja.
Ako ipak trasom ne budu mogla voziti tri tramvaja, radimo na tome da se produži barem jedna linija – rekao je predsjednik Gradske četvrti, dok je gradonačelnik Milan Bandić najavio skori početak gradnje nove trase žičare.
Pored svih silnih direktora, šefova, stručnjaka, voditelja odjela i ureda, još nismo čuli da je itko od njih javno izgovrio jednu jedinu rečenicu o stanju ili planovima u njihovim resorima. Tolika samodopadnost, nedodirljivost, enormna pamet, stručnost u svemu i egocentrizam jedne osobe nije viđen u vođenju niti jednog grada. Zato je Zagreb i postao seoska palanka.