traže riješenje

Stanovnike Kajzerice muči rizično raskrižje, htjeli bi rotor: 'Neka za početak bar prefarbaju zebru'

Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
24.08.2023.
u 08:00
U planu je rekonstrukcija i postavljanje semafora, kaže šef četvrti Tomislav Vukoja, no kružni tok na sjecištu Cimermanove i Dolinarove, ističe, nije opcija
Pogledaj originalni članak

Križanje ulica Radoslava Cimermana i Žarka Dolinara na zagrebačkoj Kajzerici u večernjim je satima slabo osvijetljeno, oznake pješačkog prijelaza gotovo se i ne vide, a česti su ondje i prometni kolapsi jer Cimermanova naselje spaja s jednom od najvećih prometnih žila kucavica, Avenijom Dubrovnik. Problemi su to koji muče tamošnje stanovnike, a zbog kritičnog su raskrižja, kažu, već nekoliko puta apelirali vijećnicima Mjesnog odbora te predstavnicima Gradske četvrti Novi Zagreb – Zapad.

VEZANI ČLANCI: 

– Situacije kojih sam se nagledala na tom raskrižju u posljednje vrijeme jako su rizične. Ondje se nalazi i jedan od ulaza i izlaza na Zagrebački velesajam i automobili se slijevaju, većina ih samo projuri, a preko slabo vidljivih oznaka pješačkih prijelaza konstantno pretrčavaju djeca. Ima dosta i male djece koja gotovo da se i ne vide u mraku, a ni nama odraslima nije svejedno kada onuda prolazimo – ističe Marina Merkaš, koja u Facebook-grupi “Za kaj? Za Kajzericu” redovito objavljuje fotografije kritičnog raskrižja s nadom, dodaje, da će ih netko od nadležnih vidjeti i konačno reagirati.

Prije nekoliko je mjeseci, dodaje, pokrenula i inicijativu za hitno uređenje nesigurnog križanja čiji pješački prijelaz, kako piše u inicijativi, nema adekvatno označene poprečne oznake te znakove opasnosti u prometu, a nema ni semafora.

– Priključilo mi se još četvero susjeda, a inicijativu smo slali vijećnicima Mjesnog odbora. Odgovor je stigao prije nekoliko dana, nakon što sam na ulici slučajno naletjela na njihovu predstavnicu koja mi je kazala da rade na rješenju – kaže Marina.

VEZANI ČLANCI: 

nabavljeno ih je 11

VIDEO Doznali smo sve detalje o rabljenim tramvajima za Zagreb: Koje će biti boje i što će nuditi putnicima?

Iako se čini kako nisu u cvijetu mladosti, oni nisu ni blizu starog željeza, već ih se u ovom stanju može koristiti barem 10-15 godina, piše Urban Transport, međunarodni specijalizirani magazin za javni prijevoz. Navode i kako su budući zagrebački tramvaji u izvrsnom stanju jer ih je tvrtka IFTEC modernizirala 2014. u Leipzigu ugradnjom novog sustava informiranja putnika te redizajnom interijera

Problema s kritičnim raskrižjem, za koje su stanovnici kao rješenje predlagali gradnju rotora, svjestan je i šef Gradske četvrti Tomislav Vukoja.

– Na tom raskrižju definitivno nema prostora za rotor i takvo prometno rješenje nije opcija. Slažem se da je raskrižje problematično i svakako je u planu rekonstrukcija prometnice te postavljanje semafora – ističe Vukoja te dodaje da će u najkraćem mogućem roku s cijelom situacijom upoznati i Zagrebačke ceste. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SL
slonko
10:24 24.08.2023.

Zahtjev se uputi Holdingu tj. u Zagrebače ceste da iscrtaju zebru, jer se postojeća pohabala!

GE
geler203
09:39 24.08.2023.

Treba spojeve sporednih prema glavnim ulicama postaviti svakih 25 metara i na svako raskrižje neusklađeni semafor.