ZAGREB: Taksi apsurd

Taksi u Zagrebu: Bakačeva - Gl. kolodvor u 12 h 25 kn, u 13 h 50!

Foto: PIXSELL
taxi
Foto: PIXSELL
taxi
Foto: PIXSELL
taxi
Foto: VL
taxi
Foto: VL
taxi
10.03.2011.
u 08:30
Zašto 156 novih i jeftinijih taksija nisu jučer počeli voziti Zagrebom. Iako su im trebala biti uručena rješenja i jučer su mogli početi voziti, novi vozači ostali su u garažama jer nisu dobili rješenje Grada
Pogledaj originalni članak

– Možemo li naručiti taksi? – pitali smo jučer prijepodne telefonisticu Taxi Cammea u Zagrebu.

– Nažalost, još nismo krenuli s taksi uslugom. Spremamo se početi voziti početkom travnja, najkasnije do 15. travnja – ljubazno je objasnio mlađahni glas s druge strane i tako potvrdio da Grad svoje obećanje o liberalizaciji taksi tržišta nije održao.

Vozače prijavili u roku

Naime, jučer je trebalo na ulice izići najmanje 156 novih taksija. A to znači da će 1073 zagrebačkih taksista do daljega zadržati monopol nad uslugom u metropoli. Zašto Grad nije dostavio rješenja za početak rada onima koji su prošli na natječaju i razočarao građane koji čekaju jeftiniji prijevoz – pokušao je objasniti Mijo Bezer, pomoćnik u Uredu za promet.

– Rješenja nisu uručena zbog velike količine materijala koje radna skupina ne može obraditi u zadanom roku. Ne mogu prognozirati kada će se rješenja uručiti. Ako taksisti iziđu na ulice pet ili deset dana kasnije od očekivanog, to nije propast Zagreba – pravdao se Bezer.

Prema informacijama iz Ureda za promet, na natječaju su prošli jedino Taxi Cammeo sa 80 dozvola i vozači koji su zatražili po jednu dozvolu, njih 76, dok je Eko-prijevoz otpao jer na vrijeme nije nabavio automobile.

– Od Grada još ništa nismo dobili. Imamo još između 28 i 40 vozača koji čekaju red za polaganje ispita o poznavanju grada koje smo prijavili u roku. Računamo da ćemo na kraju imati 120 taksi dozvola – optimističan je Vladimir Minovski, direktor Taxi Cammea Hrvatska.

Dodao je kako je istina da s radom neće početi prije travnja, no da za to nije kriva njegova tvrtka, već gradske strukture koje koče napredak riječkog prijevoznika rušeći velik dio polaznika na tim ispitima.

– Imamo ozbiljan koncept i znamo kako je prvi dojam vrlo važan. Ljudima ćemo pokazati što taksiranje doista znači – najavio je Minovski.

Automobili Cammea su spremni. Stiglo je 150 Škoda Octavija, navigacijskih sustava i taksimetara, a telefonski broj 1212 preko kojeg će se naručivati taksije samo čeka aktivaciju.

Natječaj za 107 dozvola

Vladimir, sin najpoznatijeg taksista u Hrvatskoj, Koste Minovskog, nada se skorom raspisivanju drugog natječaja kako bi što prije iskoristio cijeli vozni park, a ne samo 80 vozila za koje je dobio potrebne potvrde iz Ureda za promet.

U slučaju da Taxi Cammeo s radom krene sa 80 dozvola, na novom bi se natječaju kandidati “natjecali” za 107 dozvola za obavljanje taksi usluge u Zagrebu.

Međutim, kako vozača kronično nedostaje, Mijo Bezer će gradonačelniku predložiti da novi natječaj ne raspiše u narednih dva do tri mjeseca. Procjenjuje kako će se dobivenim vremenom tvrtke bolje pripremiti za novi natječaj te da će se na taj način “podijeliti” sve dozvole. Tako bi se konačno ispunile i odredbe Skupštine koja je odluku o liberalizaciji taksi-tržišta donijela 26. listopada prošle godine.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 32

AG
Agramer198
18:04 10.03.2011.

Ok onda novinarka nije \"idiot\", ak je admina ta riječ zasmetala, već je nesposobna.. Svejedno stoji ono kaj sam napisal, zakaj nije objavila ime i prezime pa neka te famozne institucije napokon nekaj rade...

DE
detour
09:01 10.03.2011.

grad namjerno opstruira liberalizaciju. dolaskom konkurencije, reformirat ce se i inace poslovicno losi i preskupi zg taxi.

NZ
Nisam Zec
13:29 10.03.2011.

Svatko ko plati 50 kn za takvu vožnju, a primi takav- nikakav račun, drugo nije ni zaslužio... Za takve taxiste postoje kazne i sankcije- samo ih se treba prijaviti taxi udruzi. Najjači su oni koji pričaju da su prevareni od taxista- interesira me koliko njih je tu krađu prijavilo nadležnima? Nitko, vjerojatno- glavno da su glasni kad treba srat i pisat glupe komentare...