Brata je izvlačio kroz razbijeni prozor. Od šoka je stao trčati ulicom, vrištati i moliti ljude za pomoć - srećom tešku prometnu nesreću preživjeli su. Dvojica braće, zagrebački srednjoškolci (imena poznata redakciji), u ranim jutarnjim satima (4.25), prošle srijede, nastradali su vozeći se u Cammeovu taksiju!
Teško ozlijeđen je i 46-godišnji vozač, koji je kao i stariji 17-godišnji brat D.I. u bolnici. Nesreća se dogodila na samom ulazu u Ulicu Zelengaj, nakon što je taksist najprije udario u stablo pa stup, te se okrenuo na krov. – Zbog neprilagođene brzine pri izlasku iz zavoja vozač je izgubio nadzor nad automobilom – potvrdili su uzrok nesreće iz policije naglašavajući kako vozač nije bio pod utjecajem alkohola. I dok se D.I u bolnici oporavlja od operacije, a mlađi brat je još pod šokom, obitelji dvojice maloljetnika, kako poručuje majka S.I., iz Cammea se otada nitko nije javio, niti je u bolnici provjeravao zdravstveno stanje nesretnih mladića. Iako je policija jasno utvrdila što je uzrok prometne nesreće, u Cammeu poručuju da se točan uzrok još utvrđuje te odbacuju mogućnost da je vozač za volanom - zaspao od umora!
– Još ne znamo što je dok se službeno utvrdi, ali umor nije. Spomenuti vozač imao je slobodan dan, radio jednu noćnu i ušao u drugu kada se dogodila nesreća – poručio je Vladimir Minovski, direktor spomenute taksi tvrtke, naglašavajući kako su svakodnevno u kontaktu s nastradalim vozačem i da su kontaktirali obitelj dvojice dječaka koja s njihovim agentima nije željela razgovarati. Vozač, koji za Cammeo radi od travnja ove godine, a vozačku dozvolu za B i C kategoriju ima 14 godina, i dalje je u bolnici, s ozljedama prsnog koša i kralježnice. Iz tvrtke poručuju da svi njihovi vozači rade prema Zakonu o radu, sa slobodnim danima, smjene su im po 12 sati. – Od toga je 8 sati efektivna vožnja, a ostalo je dnevni odmor te dodatne obveze - zaduživanje i razduživanje te njega vozila - zaključuju iz Cammea.
Smjene vozača su po 12 sati, ali su za volanom 8, a ostala 4 sata peru auto i razdužuju ga??? I ta priča prolazi. A koliko su slobodni do sljedeće smjene 12 ili 24 sata ili? Ako je bio slobodan cijeli dan (24sata), kako bi se moglo krivo zaključiti iz priče, onda je nemoguće da nakon 12 sati noćne ide opet u noćnu, nego u dnevnu smjenu. Dakle bio je slobodan samo 12 sati i išao u novu noćnu smjenu od 12 sati. Sramota kako je ovaj clanak lose napisan. Toliko nestručno bez ulaska u srž problema pa pomišljam kako je namjerno nedorečen. Ako se radi 12 sati, 24sata bi trebali biti slobodni, a nakon sljedećih 12 sati rada trebali bi biti slobodni 48 sati i onda bi imali mjesečno ispravan broj sati bez prekovremenih. Po meni uzrok ove teške nesreće je izrabljivanje vozača do iznemoglosti i, ako se što ne promjeni, možemo još sličnih očekivati.