Vi ste ološ. Želim svim novinarima da dožive ovo što mi sada proživljavamo - “počastio” nas je jedan od taksista kada smo došli u radionicu Kronotahograf, jedan od dva ovlaštena servisa za izmjene cijena na taksimetrima u gradu. Pobješnjeli "Max”, naime, podivljao je jer nije odobravao razgovor između nas i taksista Željka Jurića, koji je priznao da nisu znali da moraju promijeniti cijene.
Kolone taksija
– Nama nitko ništa nije rekao. Tek prije nekoliko dana rekli su da moramo promijeniti taksimetre, ali to se ne može samo tako, sami vidite koliko nas ima – kazao je Jurić pokazujući na kolonu od 20-ak taksi-vozila u dvorištu u Držićevoj.
– Shvatili smo da trebamo sniziti cijene. Do danas smo bili monopolisti, a sada je neizbježno da se i ta činjenica promijeni. Moramo korisnicima izaći ususret – kazao je Jurić kojeg smo pitali je li mu problem mijenjati cijene ili to odobrava.
Teška situacija
– Ja se ne protivim sniženju cijena. Problem je jedino što moramo spustiti cijenu u ovoj situaciji – nadovezao se Adalbert Chudy, taksist koji već više od 30 godina svoj kruh zarađuje na zagrebačkim ulicama.
– Ako je taksimetar star, onda se mora mijenjati procesor, to je kao s matičnom pločom na računalu, a ako se mora ugraditi novi taksimetar, to zna potrajati i do četiri sata – svoj svakodnevni posao opisao je Domagoj Milčić, koji već 15 godina ugrađuje i proizvodi prve domaće taksimetre ugrađene u većinu zagrebačkih taksi-vozila. Cijena im je nešto manja od 2000 kuna. Kronotahografova konkurencija nalazi se samo nekoliko stotina metara dalje, u Hvarskoj ulici.
Međutim, austrijski “brojači” koji se tamo servisiraju i namještaju ugrađeni su tek u nešto manje od tristo taksi-vozila od njih ukupno 1034, no i tamo posao cvjeta.
tako je. cijene taksija u zg su 3 puta vece nego u londonu, tako da ne znam zasto se uopce bune ? s druge strane, zasto ih se uopce pita za misljenje ?? definira se zakon i gotovo.