Više od šest tisuća poslovnjaka iz gotovo 380 kompanija odijela je zamijenilo sportskom opremom kako bi sudjelovali u ovogodišnjem Magenta 1 B2B Runu, utrci koja je, nakon Osijeka, Splita i Rijeke, održana i u metropoli. Rekordnom broju sudionika najvećeg poslovno-sportskog događaja u zemlji pridružila se i Styria, i to s četrdeset trkača iz deset kompanija, među kojima su bili i kolege iz Austrije. Pet kilometara dugu stazu najbrže je svladao Nikola Mikulić koji je za 16.01 minuta na pobjednički tron doveo Decathlon. U ženskoj konkurenciji, pak, najbrža je bila Mirjana Šimek Bilić iz ekipe Plavi tim.
Iz godine u godinu Magenta 1 B2B Run sve je značajnija za jačanje korporativne kulture, a pokazala se i odličnim načinom za “team building”.
– Sportska aktivnost poboljšava zdravlje zaposlenika i umrežava kolege. Zbog toga već četvrtu godinu na sve načine podupiremo uključivanje zaposlenika u Magenta 1 B2B Run. Formirali smo i HT trkački tim u školi trčanja, zajedničke sportske treninge za zaposlenike, redovito informiranje i pozivanje na utrku kroz naše interne kanale te bogate startne pakete – rekao je glavni operativni direktor za poslovne korisnike HT-a Saša Kramar te dodao kako se nada da će iduće godine u utrci biti još više sudionika.
Prvih 500 koji diđu do cilja neće dobiti otkaz. Da vidiš brzine.