Otvorenje velikogoričke obilaznice nekoliko je puta odgađano, a (napokon) je puštena u promet prije dva tjedna, 7. studenog.
Tko je kriv što su građani čekali na tu važnu prometnicu dulje negoli je bilo potrebno, odgovara Petar Hanjić, voditelj građenja u Dalekovodu i nadzorni inženjer na velikogoričkoj istočnoj obilaznici.
– Mi smo radove na prometnici završili još uoči ulaska Hrvatske u Europsku uniju, 30. lipnja, a u to su vrijeme svoje radove na obilaznici trebale završiti i Hrvatske autoceste koje su bile na vrijeme obaviještene o rokovima izgradnje Dalekovoda. No, HAC je svoj posao obavio tek u listopadu – kazao je Hanjić za Kronike VG.
Dalekovod je, objasnio je Hanjić, za HAC izvodio završne radove na obilaznici, dok je u nadležnosti HAC-a bila izgradnja čvora Kosnica. Tehničkim pregledom definirano je dokle seže koridor izgradnje Hrvatskih cesta te čvora Kosnica. Kosnica je pak bila u nadležnosti HAC-a, a bitan je bio prometnice.
Radovi na čvoru Kosnica počeli su 3. rujna, a u nalazu tehničkog pregleda na obilaznici od 5. rujna piše da se na prometnici trebaju otkloniti sitni nedostaci koji su u nadležnosti Dalekovoda, poput znakova divljač.
No, Hajnić tvrdi da takve znakove Dalekovod nije mogao postaviti jer oni nisu bili dio projektne dokumentacije.
– Mi smo postupili prema naputku komisije tehničkog pregleda. U slučaju da i nije bilo sitnih nedostataka, obilaznica svejedno ne bi bila puštena u promet jer se čekao dovršetak čvora Kosnica što u ostalom piše i u zapisniku tehničkog pregleda. Ali radovi na izgradnji čvora Kosnica u to su vrijeme tek počeli – kazao je Hanjić prebacujući odgovornost za kašnjenje na Hrvatske autoceste koje pak tvrde da kašnjenja nije bilo.
Cijeli članak čitajte ovdje.