Oporbeni zastupnici Gradske skupštine na aktualnom satu upozorili su gradsku vlast na probleme s odvozom otpada u Zagrebu, a Tomašević je obećao da će se usluga stabilizirati tijekom ljeta.
– Zagreb je postao Smradograd – istaknuo je Nenad Predovan (Stranka rada i solidarnosti) na aktulanom satu Skupštine, a njegov kolega Marijan Tomurad upozorio na neredoviti odvoz otpada u dijelu gradskih četvrti. Zbog toga je Mostov zastupnik Marko Sladoljev zatražio da se tim građanima umanji iznos koji mjesečno plaćaju Holdingu.
– To je tehnički dosta komplicirano, ako bude tehnički moguće, napravit ćemo i to – rekao je Tomašević komentirajući mogućnost da se dijelu građana umanji cijena usluge. Dodao je i kako se u velikom dijelu grada otpad odvozi redovito, a da se neredoviti odvoz događa samo u nekim dijelovima gradskih četvrti te obećao da će Holding to riješiti u sljedeća dva do tri tjedna.
–Priznajem problem, ne želim bježati od njega. Nemam ništa protiv građana koji na to upozoravaju, nego im se mogu samo ispričati – poručio je Tomašević.
HDZ-ov zastupnik Maksimilijan Šimrak optužio je gradonačelnika za sukob interesa tvrdeći da je Tomašević udruzi Forum za slobodu odgoja, čiji je predsjednik upravnog odbora bio gradski zastupnik Branko Ančić, dodijelio posao edukacije nastavnika za provedbu građanskog odgoja u školama u vrijednosti od 189 tisuća kuna. No, gradonačelnik je odbacio te optužbe istaknuvši da je vrijednost posla bila ispod 200 tisuća kuna, pa nije bilo obveze raspisati javni natječaj, koji je ipak raspisan. Na njega se, ustvrdio je, javila samo spomenuta udruga, a dodao je i da Ančić više nije na toj poziciji.
Zastupnik SDP-a Renato Petek pitao je gradonačelnika zašto se, u slučaju nabave službenih vozila za potrebe Holdinga, odlučio za model dnevnog najma vozila koji je ranije kritizirao, istaknuvši da je na natječaju izabrana tvrtka za koju je Tomašević upozorio da dobiva 90 posto natječaja u gradu.
“Prije nekoliko tjedana na javnom natječaju izabrane su tvrtke Viator iz Splita i Benussi od kojih će se iznajmljivati vozila. Državna revizija ranije je upozorila na neopravdanost dnevnog najma u odnosu na druge oblike nabave – ustvrdio je Petek. Upozorio je i da je vrijednost okvirnog sporazuma s tvrtkom popela na 18 milijuna kuna.
Tomašević mu je odgovorio da je prije raspisivanja natječaja, razgovarao s Državnom revizijom, koja je rekla da je problem u prijašnjem natječaju bio u tome što nije napravljena analiza je li dnevni najam bolji od lizinga.
– Mi smo napravili analizu, kada smo sve to izračunali, zaključili smo da je ovo najpovoljniji model za grad – poručio je Tomašević.
Jako mi puno znace tvoje isprike xd