Jutros oko 5 sati i 50 minuta u blizini Zapadnog kolodvora u Zagrebu, točnije na dijelu gdje tramvajska pruga prelazi iz Jagićeve u Hanuševu ulicu u smjeru zapada, tramvaj na liniji broj 2 (Črnomerec – Savišće) iskliznuo je iz tračnica. ZET-ove ekipe za hitne intervencije i servis odmah su izašle na teren. No, kako doznajemo, riječ je o zahtjevnijem pothvatu jer su iskliznula čak dva tramvajska postolja.
Prema prvim informacijama, s obzirom na to da se sve odigralo vrlo rano ujutro, tramvaj je bio većinski prazan te ozlijeđenih osoba nema.
Sanacija traje i u ovim trenucima, stoga je tim dijelom trase obustavljen promet do daljnjega, odnosno do uklanjanja tramvaja i sanacije oštećenja.
Neobično je i to što se tramvaju linije 2 ovo izlijetanje dogodilo izvan redovite trase, odnosno dvojka uobičajeno skreće iz Jagićeve u Ulicu Republike Austrije, a ne u Hanuševu gdje se ovaj incident dogodio.
Zbog sanacije stoga je dijelom zatvorena i Hanuševa ulica, što se odrazilo na već redovne prometne gužve tijekom jutra u Zagrebu, koje su stanovnici zapada grada jutros opisali kao "kolaps, kaos i užas". Naime, gotovo istodobno počeli su najavljeni radovi hitne sanacije i održavanja vrlo prometne Selske ceste na dijelu od Zagrebačke avenije do Zagorske ulice, a što će trajati sve do subote.
Linija 2 u oba smjera prometuje preusmjereno preko Trga bana Jelačića, dok linija 1, umjesto na Zapadni kolodvor, prometuje do Črnomerca.
VEZANI ČLANCI
Dodajmo i kako je prije tek nešto više od dva tjedna, odnosno 4. veljače u poslijepodnevnim satima došlo do dvaju iskliznuća tramvaja gotovo u isto vrijeme. Tada je prvo u smjeru iz Draškovićeve prema Branimirovoj problem imao tramvaj linije 4, a potom kod Branimirove i tramvaj linije 9. Ovakvi incidenti dogodili su se na liniji 2 i prije nekoliko mjeseci zbog iskakanja iz tračnica na raskrižju Vukovarske i Držićeve, a što je prouzročilo prometni kolaps u tom dijelu grada.
Uzroci su u svim tim slučajevima najvjerojatnije dva faktora. Prvi je neprilagođena brzina u zavoju, a drugi kritično stanje tramvajskih tračnica u gradu. Istrošene su te samim time manje otporne u zavojima gdje je opterećenje na pruzi najveće, pogotovo kada je riječ o tramvaju koji ima tridesetak tona i dulji je od 20 metara.
Grad ne funkcionira, Nemožemo opet dokazuje nesposobnost za upravljanje bilo čime. Neradnički mentalitet i neiskustvo svakodnevno vidljivi!