još 3 faze

U 2015. novih 266 metara Radničke, ali i nadvožnjak

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Radnička ulica
Foto: Kristina Franić
Radnička cesta grafika
27.10.2014.
u 11:00
Za proširenje cijele avenije do Domovinskog mosta preostaju još tri faze, za treću se čeka dobivanje lokacijske dozvole
Pogledaj originalni članak

Za mjesec dana u Gradskoj skupštini zastupnici će odlučivati o proračunu za 2015. godinu u kojem bi se trebao osigurati novac i za nastavak radova na proširenju Radničke ceste.

Tako je barem najavljivao gradonačelnik Milan Bandić otvarajući u proljeće ove godine proširenu Radničku od Koledovčine do nadvožnjaka iznad željezničke pruge Velika Gorica – Sesvete u dužini 1,5 kilometara.

Postupno izdizanje

Tada je Bandić najavio da će proširenje Radničke biti prioritetno u ovom mandatu najavivši da će do kraja njegova mandata njome proći čak i željeznica do Zračne luke. Da bi se radovi mogli nastaviti 2015., svjedoči informacija kako je Grad ovih dana pokrenuo natječaj za izradu projekta treće faze radova koji obuhvaća rekonstrukciju i dogradnju nadvožnjaka te prilaznih rampi u duljini od oko 500 metara, a što je potrebno radi dobivanja lokacijske dozvole.

Foto: Kristina Franić

Grafika: Kristina Franić

U toj fazi izgradilo bi se 266 metara Radničke do nadvožnjaka i sam nadvožnjak. Planira se da se cesta na visinu nadvožnjaka postupno podigne nasipavanjem terena i betonskim zidovima kao na križanju Slavonske-Haleuševe i Lj. Posavskog u Sesvetama.

Trasa za pješake i bicikliste

Izgradio bi se i nadvožnjak od tri dijela (za svaki smjer te buduće tračnice). Istodobno će se urediti i 192 metra novih prometnica za parcele koje se nalaze s jugozapadne strane na kojima se očekuje izgradnja.

– Kolnici Radničke na ovom potezu bit će široki po sedam metara te po 4,5 metara za pješake i bicikliste, dok će u sredini ostati 15 metara širok pojas za željeznicu – objasnili su iz Ureda za promet.

Dodali su da je predviđeno vrijeme za ovu fazu Radničke deset mjeseci, no da sve ovisi o tome hoće li se novac osigurati u gradskom proračunu. Nakon ove faze preostaju četvrta faza, od nadvožnjaka do raskrižja s Čulinečkom i Petruševec I. u duljini od 600 metara, te peta faza, odnosno samo spajanje na postojeći dio Radničke koji vodi do Domovinskog mosta gdje treba izgraditi i pješački podvožnjak.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
08:55 28.10.2014.

Hm, Mile nije dočekao željeznicu do zračne luke do kraja mandata, jer je skrenuo na kolosjek prema Remetincu. Čulinečka je postala skoro besmisao, jer je sužena na samo dvije trake i malo isprekidanog rinzolčića, koji nisu oteli lakomi "ponosni" vlasnici bespravnog graditeljstva objekata na ulici. Pristupne ulice, dakle produžeci Branimirove i Vukovarske prema POS - ovom naselju Novi Jelkovec još su u pelenama, pa je pakao prometa u istočnom dijelu grada svakodnevica po cijele dane. Napoleon je porušio sve što je smetalo prometu centru Pariza i napravio dobro cirkuliranje prometa i u današnjim uvjetima, dakle mnogo godina poslije. Ovaj grad i njegovi neimari ne mogu ni obične livade iskopati i nasipati cakumpakom i asfaltirati da to ne košta kao pronalaženje vode na Marsu. I zato je Pariz, Pariz, a Zagreb bude uvijek Kozari Bok, ili Štakorovec.

DI
dimnajac
11:47 27.10.2014.

Hm, i nakon odlaska Bandića u ZG je ostala izgradnja prometnica 'po fazama', svaka faza po 100 m.. Da je Bandić gradio autocestu A1, još bi sad bili u fazi 1G, do Ogulina...

VI
Vito
10:18 29.10.2014.

cesta na visinu nadvožnjaka postupno podigne nasipavanjem terena _____________ "Naglasak" na "postupno" ____________ Naime, kako se može zaključiti iz ovog novinarskog članka, postoji i nekakv drukčiji postupak kojim se cesta podiže na višu razinu od okolnog zemljišta. ____________ Baš me zanima kakav je to postupak i koliko je skuplji od ovog "postupnog"? __________ Zna li netko, osi, naravno, novinara i onih koji takvo nešto prenose takvom novinaru?