Ni nedavna promjena direktora građanima omražene Holdingove podružnice Zagrebparkinga kojom je suvereno 25 godina vladao Mate Kraljević, čini se nije uspjela promijeniti dobro ukorijenjenu politiku upravljanja “opasnim zonama”, zbog koje su osiromašeni budžeti mnogih Zagrepčana.
Smanjen broj zaposlenika
Iako je novi direktor Robert Mišeta najavio niz promjena u sistemu naplate, obilježavanju parkirnih zona, u tri mjeseca njegove vladavine čini se da se promijenio tek broj zaposlenika u toj Holdingovoj podružnici.
Naime, u posljednjih mjesec dana petorici uposlenika nije produžen ugovor, a kako kaže direktor Mišeta, razlog za otkaz je taj što Zagrebparking nema potrebu za obavljanjem poslova na funkcijama naplate na parkirnim zonama i u gradskim garažama.
– Zbog velikog proširenja zona prije godinu dana, zaposlili smo velik broj radnika, no kako nije bilo daljeg širenja neke ugovore nismo produžili – rekao je Mišeta.
Na pitanje jesu li radnici ostali bez posla jer nisu ispunili normu naplaćenih kazni, kako su nam neki od njih ispričali, Mišeta je negirao.
– Nema propisane norme, no ako netko u istom sektoru provjeri 500 automobila, a netko 100, normalno da će se onaj koji radi više ocijeniti kao bolji, ali prosjek se gleda kroz cijelu godinu, a ne na osnovi kratkog roka – kaže Mišeta.
Na žalbe mnogih koji smatraju da bi trebali imati 15 minuta tolerancije prije kazne zbog nepravodobne nadoplate, Mišeta kaže da je 5 minuta vrijeme od opažanja do naplate dnevne karte zakonski rok.
Manje povlaštenih karata
Jedina promjena koju je zasad napravio je smanjen broj povlaštenih karata.
– U odnosu na peti mjesec, smanjili smo broj povlaštenih karata za 20 posto. Sada su ih dobili samo oni koji na njih imaju pravo – kaže Mišeta.
po tome kojom brzinom pisu kazne bilo je ocito da rade na normu