Preskupa investicija

U Osijeku ne žele domaće tramvaje

Foto: Renato Branđolica
U Osijeku ne žele domaće tramvaje
20.04.2010.
u 10:30
Zagreb će uskoro u prometu imati 140 niskopodnih tramvaja, a potom počinju pregovori s Vladom o nastavku proizvodnje tramvaja u Gredelju i Končaru. Interesa za ova prometala nema u Osijeku čijim ulicama voze češki tramvaji.
Pogledaj originalni članak

Mi smo u proljeće prošle godine prvi počeli s antirecesijskim mjerama, a o njihovim učincima izvijestit ćemo zagrebačku Gradsku skupštinu i hrvatsku javnost do polovice srpnja ove godine. Prvi smo u zemlji uveli mjere za borbu protiv krize, nema razloga da prvi objavimo rezultate - rekao je gradonačelnik Milan Bandić puštajući jutros u pogon 136. niskopodni tramvaj na trešnjevačkoj remizi.

Bandić nove Vladine mjere za stabilizaciju gospodarskog stanja, koje je jučer najavila premijerka Jadranka Kosor, smatra korakom naprijed u sređivanju stanja u zemlji.

- Ako je Vlada čvrsto odlučila napraviti reda u javnim poduzećima i javnoj upravi, onda to pozdravljam iako je taj put dug i mukotrpan. Znam to iz zagrebačkog primjera - upozorio je Bandić te dodao da treba vremena da se vidi kako će se mjere provoditi u praksi i odraziti na svakodnevni život.

A zagrebački javni prijevoz od danas bi trebao biti još kvalitetniji budući da je još jedan niskopodni tramvaj pušten u promet.

- Još imamo četiri duga i jedan kratki tramvaj za pustiti u promet pa ćemo vidjeti što ćemo dalje. Slijede nam dogovori s Vladom o tome kako napraviti 60 kraćih niskopodnih tramvaja za potrebe Zagreba tamo gdje dugi niskopodni tramvaji nisu “dobrodošli” - izjavio je nakon puštanja u promet 136. tramvaja Milan Bandić.

U Osijeku ne žele domaće tramvaje

To je i u interesu grada, zbog podizanja kvalitete javnog prijevoza, ali i u Vladinu interesu jer će se tako Končarovi i Gredeljevi proizvodni kapaciteti zaposliti na još dvije ili tri godine, smatra Bandić.

Inače, Zagreb je jedini hrvatski grad koji se odlučio za domaće tramvaje. Naime, Osijek, koji također ima tramvajsku mrežu javnog prijevoza, odlučio se na jeftinije češke kratke tramvaje i to zbog cijene.

- Kontaktirali smo s osječkim gradskim vlastima, ali naši su im tramvaji skupi. Uvozni su im bili jeftiniji - kazao je Darinko Bago, predsjednik uprave Končara.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

SC
Scanius
09:16 21.04.2010.

Vito u pravu si ... znam konkretno za plasticni interier tramvaja da je dosao iz susjedne slovenije.

IL
ilica
18:10 03.05.2010.

Vito, kak to misliš \"prodao talijanima i sad ih od njih iznajmljuje\"?

Avatar ludi kekec
ludi kekec
12:16 20.04.2010.

\"Inače, Zagreb je jedini hrvatski grad koji se odlučio za domaće tramvaje.\" Baš zanimljivo... od SVIH gradova u Hr koji imaju tramvaje, jedino Zagreb :)