PROMO

Uručene nagrade dobitnicima GigaBEEtnog natječaja

Foto: Promo
GigaBEEtni bonton
Foto: Promo
GigaBEEtni bonton
Foto: Promo
GigaBEEtni bonton
Foto: Promo
GigaBEEtni bonton
05.12.2023.
u 15:18
Pogledaj originalni članak

Dodijeljene su nagrade pobjednicima kreativnog likovnog natječaja za osnovne škole i vrtiće iz cijele Hrvatske pod nazivom „GigaBEEtni bonton“. Djeca su imala dva zadatka: izraditi bonton koji ljudska pravila lijepog ponašanja pokazuje kroz ilustracije pčela te prikupiti dovoljno glasova za osvajanje nagrada. Na natječaj koji je trajao tijekom listopada prijavilo se čak 48 osnovnih škola i vrtića iz cijele Hrvatske te su nakon dvotjednog glasovanja izabrana tri rada s najviše glasova.

Nakon dvotjednog glasovanja građana putem web stranice platforme, najviše je glasova osvojila grupa iz područnog objekta Selska zagrebačkog Dječjeg vrtića Bajka, koju slijede dvije vrtićke grupe iz Dječjeg vrtića Pčelica iz Zagreba. Grupe autora triju radova s najviše glasova, uz ostale nagrade, dobili su tiskano izdanje GigaBEEtnog Bontona koji su pripremili, ali i priliku naučiti više o pčelama i njihovoj važnosti od profesora Nikole Kezića. Nagrade su dobitnicima uručili predstavnici tvrtki koje su pokrenule projekt – A1 Hrvatska i Go2Digital.

„Neizmjerno smo sretni i ponosni što smo sudjelovali u natječaju GigaBEEtni Bonton i još k tome osvojili vrijedne nagrade. Kako smo mi STEM skupina, naš interes za nova znanja i vještine je velik. Djecu potičemo da sama pokažu inicijativu i interes za nove stvari te su čim smo im pročitali natječaj odmah pokazala velik interes i krenuli smo u osmišljavanje i realizaciju. Do sada smo već naučili da znanje samo po sebi nije toliko vrijedno ako ga ne prate i manire lijepog i pristojnog ponašanja. I kao što postoje pravila u pčelinjaku kod naših vrijednih pčela, primijenili smo ista u našem svakodnevnom životu. Puno toga se iz prirode može naučiti i primijeniti i tome pokušavamo kroz igru podučiti djecu. Timski rad doveo nas je do cilja i jako smo sretni i ponosni što je to prepoznato“, rekli su u područnom objektu Selska Dječjeg vrtića Bajka.

Foto: Promo
DV Pčelica, skupina Leptirići

„Naša djeca pokazuju veliki interes prema životu kukaca, a kako naš vrtić nosi ime „pčelica“ ovaj nas je natječaj i projekt odmah osvojio. Svakodnevno potičemo razvoj i produbljivanje znanja o biljnom i životinjskom svijetu, pogotovo o važnosti pčela u našem ekosustavu, ali naravno i o pravilima lijepog ponašanja. Upravo nas je zato ideja o izradi GigaBEEtnog Bontona oduševila i potaknula da se prijavimo na natječaj, a također sudjelujemo i u Projektu Erasmus KA2 Eduskills+ Poticanje socijalnog i emocionalnog učenja u dječjim vrtićima“, istaknuli su iz Dječjeg vrtića Pčelica.

Foto: Promo
DV Pčelica, skupina Ribice

Projekt GigaBEEtno spašava pčele

Projekt GigaBEEtno započeo je s ciljem edukacije javnosti o važnosti pčela za naše ekosustave, ali i pružanja konkretnih rješenja za poboljšanje njihove kvalitete života. Zbog toga je pokrenuta edukativna stranica s mnoštvom korisnih informacija o pčelama i savjetima kako im pomoći. Između ostalog, na stranici se nalazi i detaljan vodič za izgradnju vlastitog hotela za pčele i vodič kroz biljke korisne za ishranu ovih insekata.

U okviru projekta također su postavljeni i veliki hoteli za pčele na četiri lokacije u Zagrebu, a odnedavno i varaždinske pčelice mogu odmoriti u hotelu koji je otvoren u njihovom gradu. Na dvije lokacije u Zagrebu nalaze se uređaji za mjerenje kakvoće zraka, koji posjetiteljima stranice omogućuju da u realnom vremenu saznaju kvalitetu zraka u svojem okruženju.

Foto: Promo
Područni objekt Selska, DV Bajka

Domaća i međunarodna priznanja

Važnost i uspjeh ovog projekta dokazani su, osim konkretnih učinaka, brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima za društveno odgovorno poslovanje. Konkretnije, projekt GigaBEEtno na domaćem terenu osvojio je nagradu Žuti okvir od National Geographic Hrvatske, Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje koje dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću te Greencajt priznanje u kategoriji Zelena kampanja. Uz njih, projekt je ušao u finalnu selekciju MIXX Awards Croatia u kategoriji Corporate Social Responsibility Campaign. Ta domaća priznanja nisu usamljena jer je projekt prepoznat i na međunarodnoj razini – organizacija International Public Relations Association dodijelila mu je zlato na svojem World Award natjecanju u kategoriji „Environmental“, a na Stevie International Business Awards projekt je osvojio broncu u kategoriji „Environmental“.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr